شناسهٔ خبر: 29988896 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سرپرست ایدرو در کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری اعلام‌کرد

کمک ایدرو به شرکت های دانش بنیان در تبدیل ایده به محصول

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتانیوز، شهریار طاهر پور در نشست تخصصی “مونتاژ تا نوآوری “در کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری با اشاره به سیر تاریخی ایدرو تصریح کرد: سازمان توسعه ای چون ایدرو با تغییر شرایط ، ماموریت های آن هم در طول زمان تغییر کرده است .

وی با بیان اینکه نوآوری مستلزم نیاز است، گفت: هر زمان که کشور در شرایط سخت ارزی قرار گرفته ، نیاز به موضوع نوآوری و توجه به رویکرد ساخت داخل خود را بیشتر نمایان ساخته است .

طاهر پور با تاکید بر اینکه یکی از عرصه های مهم تجلی تبدیل تهدید تحریم ها به فرصت ، موضوع نواوری است خاطر نشان کرد: شرایط محیطی را باید با دانش روز رصد کنیم و یادگیری پایدار را در برنامه ها خود داشته باشیم .

سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به نقش توسعه ای و تخصصی ایدرو گفت : بخش عمده ای از واحدهای فعال تولید کننده صنعتی نیازمند حمایت های روزآمد از سوی سازمانهای توسعه ای هستند .

وی با اشاره به نقش استارت آپ ها و واحدهای دانش بنیان صنعتی یکی از نیازهای حمایتی این مجموعه را موضوع تبدیل ایده به محصول و تجاری سازی نوآوری ها دانست و رویکرد جدید ایدرو را حضور فعال در عرصه حمایت های صنعتی و توسعه ای برای تحقق این فرایند برشمرد .

در این نشست علاوه بر سرپرست ایدرو ، منوچهر منطقی رئیس انجمن مدیریت فناوری و علیرضا کیانی عضو شورای راهبردی گروه صنعتی گلرنگ نیز دیدگاه های خود را ارائه کردند .

دوازدهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری و نوآوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد .

نظر شما