شناسهٔ خبر: 29988880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی استقلال خوزستان: با قلعه‌نویی درگیری نداشتم

کریم بوستانی می‌گوید نمی‌داند گل سپاهان صحیح بود یا نه.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا کریم بوستانی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان برابر سپاهان اظهار کرد: سپاهان تیم بسیار بزرگی است و مربیان بزرگی دارد و از پرافتخارترین تیم‌های ایران است. قلعه‌نویی مرد جام است و هر چه جام در استقلال و سپاهان است، قلعه‌نویی به دست آورده است.

وی ادامه داد: بازیکنان ما بازی منطقی را انجام دادند و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. ما قدر فرصت‌هایمان را ندانستیم و بازی مساوی شد، هر چند این نتیجه برای ما خوب به حساب می‌آید. تیم ما می‌توانست برنده بازی باشد اما این اتفاق نیفتاد. با این‌که سپاهان در اواخر بازی مهاجمانش را افزایش داد و حتی خالد شفیعی هم جلو آمدف اما آن‌ها موفق نشدند نظم دفاعی ما را به هم بریزند.

بوستانی درباره گل مشکوک سپاهان گفت: تیم ما بازی را در دست داشت اما در صحنه گل مشخص نشد چه اتفاقی افتاد. بازیکنانم می‌گفتند داور سوت نزده اما من دور بودم و نشنیده‌ام که چه اتفاقی افتاد. بعد از گل نیز بازیکنانم دست از تلاش نکشیدند و گل مساوی را به ثمر رساندیم. ما با تیم بزرگی بازی می‌کردیم و هدفمان گل نخوردن بود. جلو کشیدن سپاهان باعث شد ما توپ‌هایمان را پشت دفاع کناری آن‌ها بیندازیم که نامداری و دلفی در دو سمت خوب کار کردند. یک امتیاز هم برای تیم ما که قعر جدول است، مناسب است.

وی ادامه داد: من با قلعه‌نویی درگیر نشدم، او استاد بنده است و من ۱۰ سال با او کار کرده‌ام. در آخر بازی به او خسته نباشید گفتم و اتفاق خاصی نیفتاد.

انتهای پیام

نظر شما