شناسهٔ خبر: 29988824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار اردبیل:

استانداری اردبیل به خانه جوان تبدیل شود

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: در صورت فراهم شدن ساز و کارهای مورد نیاز، استانداری اردبیل می‌تواند تبدیل به خانه جوان شده و فعالیت‌های مربوط به سمن‌ها در این مجموعه ساماندهی و اجرایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو عصر شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل تصریح کرد: باید از ایده‌های نوین دانشجویان در تمامی عرصه‌ها استفاده شود تا بتوان گام‌های عملی برای تبدیل واحدهای رشد و فن‌آور به شرکت‌های دانش‌بنیان برداشته شود.

به گفته وی چنانچه طرح‌های مختلفی در سطح استان تدوین و برنامه‌ریزی می‌شود، باید با محوریت توجه به نیازهای جوانان تنظیم گردد.

استاندار اردبیل یادآور شد: در سیاست‌های مربوط به تحقق ۲۰ هزار شغل در استان تا پایان سال جاری و دیگر طرح‌های گردشگری به مانند «زمستان بیدار»، جوانان مطرح بوده و عملیاتی شدن هر دو شعار محوری استان در واقع حمایت عملی از این قشر توانمند و پویای جامعه خواهد بود.

بهنام‌جو وظیفه مدیران میراث فرهنگی را در بسیاری از حوزه‌ها بسیار سنگین توصیف کرد و ادامه داد: مسئولان در میراث فرهنگی و گردشگری باید زمینه‌ راه‌اندازی هتل اسکول و یونی‌هتل‌ها را در اردبیل فراهم کرده و دانش‌آموختگان را از استان‌های مختلف کشور برای تحصیل در این مقاطع جذب نمایند.

وی ادامه داد: شایسته است که جلسات مرتبط با جوانان، در محل خانه جوان استان تشکیل شود تا به شکل مطلوبی در برنامه‌ریزی اهداف و برنامه‌های این گروه اقدام شده و از نزدیک پیوند و ارتباط بیشتری با فعالان سازمان‌های مردم نهاد و جوانان داشت.

نظر شما