شناسهٔ خبر: 29988155 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بیش از دو هزار و 550 نفر در گیلان رایگان ویزیت شدند

مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت روز جهانی داوطلب با شعار داوطلبان، جوامع تاب آور می سازند، فعالیت های متعددی با مشارکت

صاحب‌خبر - مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت روز جهانی داوطلب با شعار داوطلبان، جوامع تاب آور می سازند، فعالیت های متعددی با مشارکت خیرین و اعضای داوطلب از جمله ویزیت رایگان ، اجرای طرح نیابت، برگزاری مسابقه های آشپزی به نفع افراد کم برخوردار ، آموزش امدادی، پاکسازی محیط زیست با حضور سازمان های مردم نهاد برگزار شد.
وی اظهار داشت: چهار خانه هلال در شهرستان های رشت، لنگرود، لاهیجان و رودسر به منظور اشاعه فرهنگ خود امدادی و ارتقای تاب آوری جامعه طی هفته گذشته به مناسبت روز جهانی داوطلبان افتتاح شد که با افتتاح این خانه ها، جمعیت هلال احمر گیلان دارای 134 خانه هلال است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: این فعالیت های بشردوستانه و خیرخواهانه با مشارکت بیش از 400 نفر از داوطلبان و خیران این جمعیت انجام شده است.
وی بیان داشت: خیر داوطلب نکوئیان یک دستگاه موتور سیکلت به ارزش 250 میلیون ریال برای استفاده جمعیت هلال احمر آستانه اشرفیه در طرح های دریایی به هلال احمر این شهرستان اهدا کرد.
در زمان حاضر، بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.
14 آذر روز جهانی داوطلب بود.
7286/2007
انتهای پیام

نظر شما