شناسهٔ خبر: 29987204 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خودرو نظامی بنز رونمایی شد +تصاویر

شرکت باراباس با ساخت خودرو مرسدس G550 آمادگی خود برای ورود به صنایع نظامی را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

خودرو نظامی بنز رونمایی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طراحی خارج از زمان و کلاسیک خودروهای کلاس G مرسدس بنز باعث شده عاشقان زیادی را از میان طرفداران خودروهای بنز به خود اختصاص دهد.

افراد مشهور زیادی در سراسر جهان به سبب شکل و شمایل خودروهای سری G بنز به آن علاقمند هستند. خودرو جدید سری G بنز با نام مرسدس G550 بیشتر شبیه خودروهای نظامی است و به نظر می‌رسد باراباس با ساخت این خودرو قصد ورود به صنایع نظامی را دارد؛ G550 خودرویی مناسب برای حضور در مناطق عملیاتی است.

رنگ این خودرو به جهت استتار بیشتر در مناطق صحرایی و بیابانی، به رنگ ذرات شن و خاک است. مهندسان مرسدس بنز زمان زیادی را برای ساخت این خودرو صرف کرده‌اند و امکانات کاربردی و فراوانی را در آن گنجانده‌اند. یکی از این امکانات، افزودن چراغ‌های LED اضافی به خودرو برای افزایش قدرت روشنایی آن است.

برخی از مشتریان این‌گونه خودروها با انتقاد از رینگ‌های قرمزرنگ و پر زرق‌وبرق G550، آن را به سادگی قابل تشخیص برای دشمن در مناطق جنگی می‌دانند ولی بنز در واکنش به این صحبت‌ها اعلام کرد: رنگ قرمز رینگ‌های مرسدس G550 باعث افزایش زیبایی آن و جذب هرچه بیشتر مشتریان می‌شود.

تودوزی این خودرو ترکیبی از چرم مشکی و قرمز است که نمایی جذاب را ایجاد کرده است. تمامی موارد موجود در کابین G550 از مواد عالی ساخته شده و بنز سعی کرده با دقت در کوچکترین جزئیات خودرو، هرگونه نقص احتمالی را از بین ببرد. مرسدس بنز هنوز مشخصات فنی و ویژگی‌های موتور این خودرو را اعلام نکرده ولی با توجه به کاربرد آن و مشخصات ظاهری‌اش، از موتور قدرتمندی برخوردار است.

خودرو نظامی بنز رونمایی شد +تصاویر

بیشتر بخوانید: هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 +تصاویر

انتهای پیام/

بنز G550 خوردو مناسب نیروهای مسلح

نظر شما