شناسهٔ خبر: 29986918 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سردار سلیمانی تاکید کرد:

انعکاس اثرگذاری راهیان نور از طریق رسانه

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: این هنر ما است که بتوانیم احساس زائران را به بصیرت تبدیل کنیم و رسانه،یکی از دغدغه های اصلی ماست تا از این طریق، اثرگذاری راهیان نور را انتقال دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پانزدهمین جلسه این قرارگاه مرکزی راهیان نور که صبح امروز به صورت «ویدئوکنفرانس» در یکی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، بیان کرد: این جلسه به منظور ارتقاء «طرح‌ها و برنامه های رسانه ای راهیان نور» و «جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور»؛ برگزار شده است و باید در حوزه رسانه‌ای عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور، انسجام و هماهنگی بیشتری از سوی مسئولان راهیان نور و رسانه‌ها صورت بگیرد.


وی ادامه داد: در سفر اخیری که به مناطق عملیاتی جنوب کشور داشتم، طی بازدید از رزمایش فرهنگی بصیرتی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، اردوگاه شهید حبیب الهی و مسعودیان اهواز، از نزدیک شاهد اثرگذاری این رزمایش بر روی زائران دانش آموز بودم و رسانه‌ها می‌توانند انتقال دهنده احساس این زائران باشند.


سردار سلیمانی با بیان اینکه امسال قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج نگاه ویژه ای بر روی انسجام و هماهنگی رسانه‌ها با راهیان نور دارد، تاکید کرد: این هنر ما است که بتوانیم احساس زائران را به بصیرت تبدیل کنیم و انعکاس اثرگذاری راهیان نور از طریق رسانه، یکی از دغدغه‌های ماست که باید روز به روز تقویت شود و از این طریق بتوانیم پیام معنوی و اثرگذاری راهیان نور را در جامعه منعکس کنیم.


دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اینکه جشنواره سرزمین نور یکی از دستاوردهای راهیان نور محسوب می‌شود، افزود: تاکید داریم که جشنواره ملی سرزمین نور در تمام استان‌های کشور به صورت استانی برگزار شود  و در اسفند ماه شاهد برگزاری اختتامیه این جشنواره ملی در خرمشهر باشیم و از برگزیدگان آن تجلیل به عمل آوردیم چرا که این عزیزان  در مسیر ثبت احساسات و عواطف خود در سفر راهیان نور در موضوعات ادبی و هنری، اثری خلق نمودند.


سردار سلیمانی تصریح کرد: اثرگذاری اردوهای راهیان نور برای ما اهمیت زیادی دارد و امسال هم شاهد غنای بیشتر و اثرگذاری این اردوهای معنوی خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما