شناسهٔ خبر: 29985765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شادی در روزهای آخر هفته مهمان ساوجی ها است

«حسین محمودی فر» روز شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا ساوه،‌ افزود: این جشن ها در روزهای پنج شبنه و جمعه هر هفته و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

صاحب‌خبر - «حسین محمودی فر» روز شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا ساوه،‌ افزود: این جشن ها در روزهای پنج شبنه و جمعه هر هفته و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: برنامه های شاد و متنوع در این آیین های جشن از اکنون تا پایان دی (از آخر دی به دلیل تقارن با ایام فاطمیه برگزار نخواهد شد) و از ساعت 19 تا 21 روزهای یاد شده در سالن سلمان ساوجی برگزار می شود و ورود برای عموم شهروندان نیز آزاد است.
وی ادامه داد: هنرمندان ساوجی با زبان هنر در این جشن ها قصد دارند ضمن ایجاد فضایی شاد و پرنشاط برای شهروندان،‌ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حیات 40 ساله را بازتعریف و به نمایش بگذارند.
به گفته این مسئول،‌ در این جشن ها برنامه هایی مانند اجرای میان پرده های طنز، برگزاری 10 مورد مسابقه کتابخوانی، تجلیل از پیشکسوتان رشته های مختلف هنری و اجرای موسیقی در دستور کار است.
وی بیان داشت: با اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون در معرض توطئه های زیادی از سوی عوامل فریب خورده داخلی و دشمنان خارجی قرار داشته اما دستاوردهای بی نظیر و افتخار آمیز آن باعث خنثی شدن این ترفندها شد
و اگر گرفتار هجمه دشمنان نمی شد شاید وضعیت بهتری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی به معنای واقعی آن فراهم می شد.
محمودی فر گفت: به همین دلیل در آستانه 40 سالگی حیات انقلاب، دشمنان از هیچ کوششی برای توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی فرو گذار نکرده اند؛‌ از این رو برگزاری آیین های ویژه سالروز پیروزی انقلاب نیاز به هم افزایی همه آحاد جامعه، مسئولان و نیز به کارگیری حداکثر ظرفیت شهرستان ساوه دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه با تأکید بر اینکه جامعه به ویژه نسل جوان نیاز به نشاط اجتماعی دارد، اظهار داشت: نیاز است که با استفاده از زبان هنر در ایجاد نشاط و شادی در جامعه و همچنین انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل کنونی اقدام کنیم.
شهرستان ساوه با 285 هزار نفر جمعیت از قطب های صنعتی و کشاورزی کشور و استان مرکزی محسوب می شود و در زمینه های فرهنگی و هنری نیز دارای شاعران،‌ نویسندگان و هنرمندان نام آشنایی می باشد.
6539
انتهای پیام

نظر شما