شناسهٔ خبر: 29985696 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه لرستان خبر داد

رونمایی از سه محصول جدید دانش‌بنیان لرستان

نمایندگی لرستان

رئیس دانشگاه لرستان با بیان این‌که پژوهش باید هدفمند و فناوری‌ها نیز ارزش‌آفرین و درخدمت تولید ملی باشند، افزود: همزمان با هفته پژوهش‌وفناوری، از سه محصول جدید دانش‌بنیان لرستان رونمایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر خسرو عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان لرستان در قالب 44 غرفه از دستاوردهای پژوهشی و فناوری ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی امروز افتتاح می‌شود.

وی با بیان این که رویکرد این است که پژوهش‌های تقاضامحور، کاربردی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان تقویت شوند تا بیش از پیش، علم در خدمت جامعه قرار گیرد، افزود: نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با این هدف برگزار می‌شوند که صاحبان فکر و اندیشه در کنار همدیگر و در یک هم‌افزایی علمی، بتوانند با تقویت پژوهش‌های تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری، گام‌هایی اثربخش در رفع معضلات منطقه‌ای و استانی بردارند.

جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان با بیان این که در این هفته از دستگاه‌های اجرایی برتر در زمینه پژوهش و فناوری تجلیل خواهد شد، گفت: در هفته پژوهش، از سه محصول جدید دانش‌بنیان لرستان نیز رونمایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، امروز 24 آذرماه، شروع هفته پژوهش و فناوری استان لرستان است.

انتهای پیام

نظر شما