شناسهٔ خبر: 29985653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی افتتاح شد

R7854/P4001/S6,62/CT11

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی با حضور آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه علمیه افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه پیش از ظهر امروز در سالن همایش غدیر برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه علمیه، حجت الاسلام احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام  نجف لکزایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام بروجردی سفیر ایران در کشور تونس، سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم گفت: یکی از مشکلاتی که مسئولان حوزه باید به آن همت گمارند این است که آموزش ما در حوزه امروز پژوهش محور نیست و باید سیاست حال و آینده حوزه ما سیاست آموزش پژوهش محور باشد.

از آثار تازه نشر یافته دفتر تبلیغات و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و همچنین تمبر یادبود هفته پژوهش در این مراسم رونمایی شد.

نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی از روز 24 آذرماه تا 29 آذرماه در مرکز همایش های غدیر برپا و ساعت بازدید آن 8 تا 14 و 15 تا 20 است.

انتهای پیام/

نظر شما