شناسهٔ خبر: 29985611 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

موبایل قاپی مهار شده/تلاش پلیس منجر به کشف سرقت‌ها می‌شود

فرمانده انتظامی پایتخت نقل قول مطرح شده درخصوص اینکه پلیس، گزارش سرقت را با بی‌اعتنایی دنبال می‌کند را بی انصافی دانست و گفت: کشف روزانه دهها فقره سرقت محصول تلاش همین مأموران پلیس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

سوژه‌ مطرح شده در فارس من این بار در خصوص معضلی به نام موبایل قاپی است.

یکی از شهروندان با اعلام مطلب فوق آورده است:« وقتی دقیقا جلوی کانکس پلیس، آن هم در یکی از شلوغ ترین میدان های شهر، در حال مکالمه تلفنی هستید و یکباره موبایل شما از دستتان قاپیده شده و شما درحالت شوک فقط فرصت پیدا می کنید، نظاره گر سوارشدن موبایل قاپ ترک موتور همدستش و فرار ایشان هستید، تمامی تصورات تان از امنیت و ... عوض می شود.

پس از آن باید یک مرخصی یک هفته ای بگیرید جهت مراجعه به کلانتری، تشکیل پرونده قضایی در دادگستری و مراجعه به پلیس آگاهی و... با گفتن جمله به پیدا کردن موبایل قاپ ها و گوشی امیدوارنباش؛ شما را بخدا می سپارند».

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درخصوص اعلام خبری درخصوص موبایل‌قاپی در مناطق شرقی تهران گفت: الحمدلله موبایل قاپی مهار شده است. 

فرمانده انتظامی پایتخت نقل قول مطرح شده درخصوص اینکه ماموران کلانتری‌ها گزارش موبایل‌قاپی را با بی‌اعتنایی دنبال می‌کنند، نادرست و بی انصافی دانست و  اعلام کرد: روزانه دهها فقره سرقت کشف می‌شود که محصول تلاش همین ماموران کلانتری‌ها و پلیس‌های آگاهی است؛ اگر تلاش آ‌نها نباشد چگونه سرقت‌ها کشف و سارقان دستگیر می‌شوند. 

انتهای پیام/

نظر شما