شناسهٔ خبر: 29984996 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر:

کمیته استعدادیابی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شود

رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر با تأکید بر نقش سلامت فکری و جسمی در تحقق آرمان‌های کشور، خواستار ایجاد کمیته استعدادیابی در دانشگاه آزاد اسلامی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، محمد نجفی روز گذشته در مراسم افتتاح مسابقات فوتبال چمنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بوشهر اظهار کرد: باید از مسئولان دانشگاهی که با احیای فعالیت‌های ورزشی دانشجویان سبب تقویت این مشخصات حسنه اخلاقی می‌شوند به نحو احسن تشکر کرد.

نجفی با تشریح مؤلفه‌های فعالیت‌های فوتبالی استان بوشهر، پیشرفت این رشته ورزشی در استان را مطلوب دانست و عنوان کرد: با توجه به همدلی و هم‌گرایی نهادهای استانی به‌ویژه دانشگاه که رابط اصلی هیأت فوتبال با جوانان است، ورزش بوشهر راه شتابان تعالی خود را به‌خوبی پیداکرده است.

رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر با تأکید بر اینکه به‌عنوان یک مسئول و فعال ورزشی، پشتیبان ورزش دانشجویی خواهد بود، تصریح کرد: تمام بدنه هیأت فوتبال استان بوشهر با تمام توان خود در راستای ارتقای کیفی و کمی، مسابقات فوتبال دانشجویی را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه خروجی مسابقات ورزشی، باید کشف استعدادهای درخشان ورزشی باشد، خاطرنشان کرد: هیأت فوتبال استان بوشهر در سه کمیته بازاریابی، ساحلی و استعدادیابی و جوانان در فدراسیون فوتبال کشور عضویت دارد که در تحقق این مهم می‌تواند نقش ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش آنا، نجفی با تأکید بر نقش سلامت فکری و جسمی در تحقق آرمان‌های کشور، خواستار ایجاد کمیته استعدادیابی در دانشگاه آزاد اسلامی برای معرفی و حمایت از استعدادهای برتر و درخشان ورزشی شد.

انتهای پیام/4117/4062/

نظر شما