شناسهٔ خبر: 29984669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رتبه نخست آغاز پروژه های ورزشی سیستان و بلوچستان به دلگان اختصاص یافت

فرماندار شهرستان دلگان از اجرای ۱۲ پروژه ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: رتبه نخست آغاز پروژه های ورزشی سیستان وبلوچستان به دلگان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مجتبی شجاعی  با بیان اینکه ورزش راهکاری در مقابله با آسیب های اجتماعی به شمار می رود، اظهار کرد: باید فرهنگ ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اجرای 12 پروژه ورزشی در این شهرستان بیان کرد: این پروژه ها شامل احداث و تکمیل پروژه گود زورخانه، سالن ورزشی ویژه بانوان و آقایان، زمین فوتبال، چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی وغیره می باشد که از محل اعتبارات استانی و ملی اجرا خواهند شد.

این مسئول در ادامه به ساخت سالن ورزشی دوهزار و 500 متری بانوان گلمورتی با اعتبار اولیه 20 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: دیوار کشی و حصار مجموعه ورزشی دلگان با اعتبار سه میلیارد ریال، پروژه گود زورخانه و سالن پهلوانی با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال، ساخت و تکمیل زمین فوتبال و پیست دو و میدانی با پنج میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه های در حال ساخت می باشند.

فرماندار دلگان، به ساخت خانه جوان با چهار میلیارد ریال اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ادامه داد: انجام طرح های نیمه تمام ورزشی شامل چمن مصنوعی چاه گیجی با سه میلیارد و 500 میلیون ریال، تکمیل سالن ورزشی چاه شورک، ساخت دو چمن مصنوعی مشارکتی و تکمیل سالن های هودیان و دلگان از دیگر اقدامات در حال اجرا به شمار می رود.

 

نظر شما