شناسهٔ خبر: 29984036 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

رد ادعای مدیرکل اوقاف استان توسط معاون حقوقی سازمان اوقاف کل کشور؛

ارسال نامه‌ی درخواست پاداش 15 میلیاردی به تهران/ حسنی‌نیا: نامه در حد تقاضا بود اما پرداخت نکردیم

معاون امور اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف کل کشور، ارسال نامه توسط مدیرکل اوقاف استان آذربایجان‌شرقی برای دریافت پاداش میلیاردی را تایید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، پس از انتشار نامه منتسب به مدیرکل اوقاف استان آذربایجان‌شرقی، در خصوص درخواست پاداش 1.5 میلیارد تومانی برای خود و همکارنش به جهت گرفتن رای یکی از پرونده‌های مهم در استان، واکنش‌ها به این درخواست افزایش یافت و بسیاری از فعالین شکبه‌های اجتماعی این درخواست را تقبیح کردند.

حجت‌السلام مصائبی، مدیرکل اوقاف استان در خصوص انتشار چنین نامه‌ای گفته بود: این نامه در حد پیش نویس است و قرار نیست که این مبلغ پرداخت شود، ما ارزش کار را به سازمان گفته‌ایم و در سازمان کمیته‌ای وجود دارد که می‌گوید به طور مثال برای هر نفر هزار تومان بدهید و آنان تعیین‌کننده هستند.

این درحالی بود که پس از انتشار مصاحبه مدیرکل اوقاف استان، برخی خبرگزاری‌ها به نقل از مسئولین اوقاف، صحت چنین نامه‌ای را رد کرده و آن را در حد پیش‌نویس مطرح کردند و مدعی شدند که چنین پاداشی هیچ وقت از طرف سازمان اوقاف به کسی پرداخت نمی‌شود.

حرف‌های ضد نقیض از عدم درج شماره و یا امضاء شخض مدیرکل نیز موجب شد تا برخی از مخاطبان در اصل چنین نامه‌ای شک کرده و رسانه‌ها را به جوسازی علیه سازمان اوقاف استان متهم نمایند. این در حالی است که صبح امروز، معاون امور اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور با تایید ارسال چنین نامه‌ای از طرف سازمان اوقاف استان آذربایجان شرقی، از عدم پرداخت این مبلغ خبر داد.

حجت‌الاسلام امراله حسنی‌نیا گفته است: این نامه در حد تقاضا بوده و تاکنون هیچ مبلغی به اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی پرداخت نشده است.

وی با تایید اینکه در این درخواست آمده است تا کارمندان و دست‌اندرکاران تاثیرگذار در این پرونده مورد تشویق قرار گیرند، افزود: مدیر کل اوقاف استان در این درخواست مبلغی را برای هزینه وکیل و  مبلغی را نیز برای پاداش همکاران پیشنهاد داده است .(اینجا بخوانید)

این اظهارات در حالی است که حجت‌السلام مصائبی از عدم ارسال نامه مذکور خبر داده بود و آن را در حد یک پیش‌نویس عنوان کرده بود. حال باید دید با تایید ارسال نامه مذکور به سازمان اوقاف کشوری واکنش مدیرکل اوقاف استان در قبال نوستن و انتشار چنین نامه‌ای چه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما