شناسهٔ خبر: 29983082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سردار عباسعلی محمدیان:

باند سارقان مسلح مسافران در البرز شناسایی و دستگیر شدند

فرماندهی انتظامی استان البرز با اعلام هشدارهای ایمنی به شهروندان جهت استفاده از وسائل نقلیه عمومی گفت: باند چهارنفره سارقان مسلح که از مسافران اخاذی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار عباسعلی محمدیان» طی نشست خبری که در پلیس آگاهی استان البرز امروز (24 آذر) برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در هفته اخیر، دستگیری باند سارقان مسلح است که بنابر مراجعه فردی به مرکز فوریت های 110 انجام شد.

 

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: فردی 15 روز گذشته در شهرستان فردیس با مراجعه به 110 اعلام کرد که 2 نفر مرد و زن را با عنوان مسافر سوار می کند و پس از گذشت مسافتی آنان وی را با اسلحه تهدید و خودرو را به سرقت می برند.

 

به گفته محمدیان، متناسب با اهمیت پرونده و سرقت دیگری با همین روش، پیگیری های نیروی پلیس انجام شد و در نهایت در یک اقدام پلیسی پیچیده سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی با در نظر گرفتن این مهم که این سارقان از استان های مجاور وارد البرز شده بودند، تصریح کرد: این سارقان در سه شهر از استان های غرب کشور سکونت داشتند که با زورگیری از مسافران کارت های اعتباری آنان، اهم از طلا و ساعت را سرقت می کردند.

 

وی توضیح داد: این سارقان که به چهار نفر می رسند بنابر اعتراف ها اعلام کردند که در غرب تهران نیز سرقت مسلحانه انجام داده اند.

 

وی با نظر بر کشف 2 قبضه سلاح کمری، یک قبضه سلاح تقلبی از زورگیران مطرح کرد: به شهروندان توصیه می شود برای جابه جایی از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 

 

نظر شما