شناسهٔ خبر: 29982807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

باند سارقان مسلح خودرو در استان البرز منهدم شد

R41451/P1361/S6,50/CT11

فرمانده انتظامی استان البرز از به دام افتادن باند سارقان مسلح خودرو خبر داد و گفت: نیروهای پلیس توانستند پاتوق مجرمان را شناسایی و در عملیاتی این افراد را دستگیر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار عباسعلی محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری باند سارقان مسلح خودرو در استان اظهار داشت: 15 روز پیش  فردی با تماس با مرکز فوریت‌های 110 مدعی شد که 2  مرد و یک زن را به‌ عنوان مسافر سوار کرده و این افراد با اسلحه وی را تهدید و خودرو  او را سرقت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه چند روز پس‌ از این حادثه نیز سرقت جدیدی مانند سرقت قبلی گزارش شد، افزود: نیروهای پلیس  توانستند با توجه به اظهارات مال‌باختگان و عملیات‌های انجام شده سارقان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه این مجرمان از حوزه‌های دیگری وارد استان شدند و در زمان شناسایی آنها سرقت دیگری رخ داد، گفت: نیروهای پلیس توانستند پاتوق مجرمان را در سه شهر از شهرهای غرب تهران شناسایی و طی عملیاتی این افراد را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه مجرمان از خودروهای سرقتی برای زورگیری استفاده می‌کردند و کارت‌های اعتباری، پول و طلای مسافرانی که سوار می‌کردند را سرقت می‌کردند، عنوان کرد:  3 مرد و یک زن با کمک دو نفر دیگر این سرقت‌ها را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده اعتراف کرده‌اند که در غرب تهران هم دست به سرقت مسلحانه زده و اقدام به زورگیری کرده‌اند، تصریح کرد: از این افراد 2 قبضه سلاح کمری واقعی و یک قبضه سلاح تقلبی کشف‌ شده است.

 محمدیان با بیان اینکه در محل پاتوق آن‌ها اموال سرقتی، کارت اعتباری مالباختگان و قطعات خودروهای سرقتی کشف‌ شده است، افزود: از شاکیان پروند دعوت‌ شده تا سارقان را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: سه نفر دستگیر شده از این چهار نفر سابقه‌دار هستند و تعداد سرقت‌های مسلحانه آن‌ها تاکنون هفت فقره بوده که در تهران، غرب تهران و استان البرز بوده است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: افراد دستگیر شده به سرقت خودرو به‌ صورت مسلحانه اعتراف کرده‌اند و افرادی که به آنها اسلحه فروخته‌اند نیز شناسایی و دستگیر می‌شوند.

 انتهای پیام/ن

نظر شما