شناسهٔ خبر: 29982453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزارش جی پلاس؛

استقلالی‌ها با فرهاد مجیدی نمی‌بازند!

اسطوره استقلال از زمان خداحافظی از فوتبال، سه بار به ورزشگاه آزادی آمده و بازی تیم محبوبش را نظاره کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ فرهاد مجیدی در سال‌های آخر فوتبالش به محبوب‌ترین بازیکن استقلال در دهه هشتاد و نود تبدیل شد. هواداران زیادی به خاطر خداحافظی او از فوتبال در فصل 92 – 93 ناراحت شدند. او بعد از جدایی از این تیم  و پشت سر گذاشتن کلاس های مربیگری هم دارای جایگاه ویژه ای در بین استقلالی ها بوده است.

مجیدی در این سال‌ها کمتر بین هواداران استقلال حاضر شده و هر بار که برای حضور در ورزشگاه آزادی اعلام آمادگی کرده، هواداران زیادی برای دیدن او برای تماشای بازی تیم محبوبشان به ورزشگاه آمدند.

مجیدی در مدت 5 سال گذشته، فقط سه بار از نزدیک بازی استقلال را در ایران تماشا کرده که یک بار در دوره مربیگری منصوریان و دو بار در دوره مربیگری شفر بوده است.

مجیدی کی به ورزشگاه می‌آید؟

او معمولا زمان‌هایی برای حضور در ورزشگاه انتخاب می کند که این تیم روی دور برد باشد و ترجیحا به بحران‌های استقلال در ابتدای فصول اخیر که به نوعی تبدیل به اپیدمی شده، برخورد نکند.

حضور مجیدی موثر است؟

کاپیتان سابق استقلال برای افزایش حمایت از تیمش محبوبش، هواداران را هم به ورزشگاه دعوت می کند تا ضمن دادن روحیه به این تیم، رقیب را تحت فشار قرار دهد. در بازی اخیر استقلال هم حدود 50 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و از این حیث در یک بازی لیگ برتری کمک زیادی به استقلال شد.

استقلال 2 – گسترش فولاد 1

نخستین حضور مجیدی مربوط به سال 94 و دوره مربیگری پرویز مظلومی می شود که استقلال توانست در ورزشگاه آزادی

گسترش فولاد را با حساب دو بر یک ببرد.

استقلال یک – العین یک

استقلالی اسفند سال گذشته در دیداری حیاتی با العین به تساوی یک بر یک رسید و نتوانست در خانه به پیروزی برسد. البته این بازی در حالی برگزار شد که آبی‌ها چند ماه قبل با حساب 6 بر یک مقابل نماینده امارات شکست خورده بودند و از نظر روحی نسبت به این تیم ضعیف‌تر بودند. مجیدی نیز در این بازی حاضر شد و به حمایت از تیمش پرداخت.

استقلال صفر – پدیده صفر

چند روز قبل مجیدی در بازی تیم محبوبش با پدیده نیز حضور داشت. پیروزی استقلال در این بازی می توانست وضعیت آبی‌ها را در پایان نیم فصل بهبود ببخشد اما در نهایت یاران شفر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش جی پلاس؛ از حیث نتیجه‌گیری استقلال با حضور مجیدی در ورزشگاه آزادی بد عمل نکرده؛ هر چند در بازی‌های خانگی انتظار می‌رود استقلال به برد برسد اما در شرایطی که این تیم هنوز به مرز امادگی کامل نرسیده و بعضا بازی‌های دشواری همچون بازی با العین داشته، نتایج بد نبوده است.

نظر شما