شناسهٔ خبر: 29980868 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

6 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ماکو گفت: 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف و پنج نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ میرحیدر شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در این شهرستان اقدام به انباشت سوخت، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی کنند.
وی افزود: پس از شناسایی محل مورد نظر و کسب مجوز قضایی با ورود به انبار 6 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در این ارتباط پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی تحویل شدند.
وی اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی در دستور کار نیروهای انتظامی قرار دارد و این نیروها در این راستا به خوبی به وظیفه خود عمل می‌کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
ماکو یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی بوده که با ترکیه و جمهوری خود مختار نخجوان هم مرز است.
7132/7129

نظر شما