شناسهٔ خبر: 29980590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کرانچار: اردوی پیش رو برای رسیدن به یک تیم واقعی است

تهران - ایرنا - «زلاتکو کرانچار» سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: اردوهای آمادگی سبب صمیمیت و ارتباط روانی مناسب بین اعضای تیم می شود که در آزمودن توانایی بازیکنان و رسیدن آنها به یک تیم واقعی اهمیت بسزایی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال امید ایران برای آمادگی در مرحله مقدماتی بازی های المپیک ٢٠٢٠ توکیو از امروز شنبه دور جدید اردوی خود را در کمپ تیم های ملی آغاز می کند و روز بیست و پنجم آذرماه راهی جزیره کیش می شود تا 27 و 30 آذرماه در 2 دیدار تدارکاتی برابر تیم امید سوریه به میدان برود.
بازی های مرحله مقدماتی در نیمه نخست فروردین ماه سال ٩٨ به میزبانی ایران برگزار می شود و تیم فوتبال امید در گروه سوم به مصاف عراق، یمن و ترکمنستان خواهد رفت.
کرانچار امروز شنبه در گفت و گویی که فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، با تشکر از حمایت های این نهاد افزود: خوشحالم که امکان بازهای دوستانه فراهم شد. قرار است پس از مصاف با سوریه در دیدار تدارکاتی دیگری به مصاف تیم امید اردن برویم.
وی گفت: این رقابت ها آزمون مناسبی برای شناخت بازیکنان محسوب می شود تا هماهنگی بهتری بین اعضای تیم ایجاد شود.
سرمربی تیم ملی امید ایران هدف از برگزاری این اردو را ایجاد جو روانی مناسب و آزمودن توانایی شاگردانش دانست و اضافه کرد: صمیمیت و ارتباط روانی مناسبی بین اعضای تیم در این گونه اردوها بوجود می آید که در شناخت نقاط ضعف و قوت آنها به خصوص بازیکنانی که به تازگی به جمع ما ملحق شده اند، تاثیر بسیار بالایی دارد.
کرانچار خاطرنشان کرد: عملکرد حریفان ایران را از طریق تیم آنالیز دنبال می کنیم تا همراه با شناخت کافی برای انجام بازی های مرحله مقدمانی آماده شویم.
ابوالفضل رزاق‌پور، محمد خدابنده‌لو، نادر محمدی و امیر روستایی (پیکان)، شاهین طاهرخانی، الهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مهدی نوراللهی (استقلال تهران)، امید دره، ابوالفضل جلالی، امیرحسین حسین‌زاده و محمد سلطانی‌مهر (سایپا)، حمیدرضا طاهرخانی (پرسپولیس)، شهاب عادلی(سپاهان)، معراج اسماعیلی و نیما طاهری(ذوب‌آهن)، محمدمهدی مهدی‌خانی(پدیده)، علیرضا آرتا (مس کرمان)، عارف آغاسی (فولاد خوزستان)، یونس دلفی و وحید نامداری (استقلال خوزستان)، حسین ساکی (صنعت نفت آبادان)، محمدرضا آزادی و محمد مسلمی‌پور (تراکتورسازی)، امید نورافکن (شارلووای بلژیک) و رضا شکاری (روبین‌کازان روسیه) بازیکنان دعوت شده به اردوی پیش رو هستند.
ورزشی**9029**1584

نظر شما