شناسهٔ خبر: 29979891 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تیتربازی

صاحب‌خبر -

لانتوری دینی شد!
اداره سانسور چین، نمایش فیلم لانتوری ساخته رضا درمیشیان را در این کشور ممنوع اعلام کرد. این درحالی است که این فیلم قبلا در چندین فستیوال چین ازجمله شانگهای به نمایش درآمده بود. اداره سانسور چین علت توقیف این فیلم  را  لایه‌های پررنگ دینی فیلم دانسته و صراحتا اعلام کرده فیلم‌های دینی اجازه نمایش در چین را ندارند.

جام در بابل ماند
رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در شهر بابل و با حضور دو تیم ایرانی و 6 تیم خارجی برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم بیمه ‌رازی بابل به‌عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های ترکیه و پاس ستارگان ساری به ترتیب دوم و سوم شدند.

مجیدی اتاق تاریک را پسندید!
بیست‌وسومین دوره جشنواره فیلم کرالا با اهدای جایزه بهترین فیلم به اتاق تاریک ساخته روح‌الله حجازی به کار خود خاتمه داد. نشان ویژه هیأت داوران جشنواره را نیز فیلم سکوت ساخته بئاتریز سیگنر از آن خود کرد. مجید مجیدی رئیس هیأت داوران این جشنواره بود.

استارت کی‌روش با 6 بازیکن
در حالی که تیم‌ملی فوتبال رسما از روز یکشنبه کار خود را برای جام ملت‌های آسیا با اعلام لیست نهایی کی روش آغاز می‌کند، در روزهای اخیر سرمربی پرتغالی تصمیم گرفت به صورت غیررسمی تمرینات را با 6 بازیکن استارت بزند. ابراهیمی، خانزاده، حسینی، کنعانی‌زادگان، رضاییان و مهدی طارمی 6 بازیکنی بودند که در ساختمان پک تمرین کردند. 

نظر شما