شناسهٔ خبر: 29977614 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دومین دوره مسابقات قرآنی مهاجرین تهران به کار خود پایان داد

دومین دوره مسابقات قرآن مهاجرین ولایت تهران با معرفی 36 چهره‌ برتر در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان و رده‌های سنی بالا و زیر 16 سال به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

دومین دوره مسابقات قرآنی مهاجرین تهران به کار خود پایان دادبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره مسابقات قرآن مهاجرین ولایت تهران با معرفی 36 چهره‌ برتر در رشته‌های قرائت و حفظ قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان و رده‌های سنی بالا و زیر 16 سال، پنجشنبه شب (22 قوس/ آذر) در حرم مطهر امام خمینی (ره) به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه این مسابقات از سوی دارالقرآن محمد امین(ص) و با حضور آیت‌الله موسوی بجنوردی و همکاری اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی ولایت تهران و آستان مقدس امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر آیت‌الله بجنوردی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی صالحی، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل امور اتباع خارجی و امور مهاجرین وزارت داخله و علی صادقی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین ولایت تهران جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشته و سخن گفتند.

در پایان این مراسم، برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآنی مهاجرین ولایت تهران اعلام شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

برترین‌ها در بخش آقایان:

ـ در رشته قرائت بالای 16 سال؛ سیدجعفر حسینی از تهران نفر اول، سیدمهدی متین از قرچک نفر دوم و مرتضی خاوری از شهرری نفر سوم؛

ـ در رشته قرائت زیر ۱۶ سال؛ محمدجواد رمضانی و علی‌اصغر افتخاری از شهریار نفر اول و دوم و جواد برهانی از پیشوا نفر سوم شد.

ـ در رشته حفظ کل قرآن کریم؛ علی‌رضا مرادی و بهزاد تاجیک از قرچک و سیدهادی حسنی از ورامین نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها بودند؛

ـ در رشته حفظ ۱۵ جزء؛ سیدمحمد محمودی از تهران، عباس خاوری از قرچک و قاسم رسولی از شهرری به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

ـ در شته حفظ پنج جزء؛ حبیب‌الله صادقی از قرچک، فرزاد عطایی از شهرری و میلاد تاجیک از قرچک؛

ـ در رشته حفظ یک جزء نیز محمد تاجیک و محمدمهدی جعفری از قرچک، غلامحسین جعفری از پاکدشت به ترتیب نفرات اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.

برترین‌ها در بخش بانوان

ـ در رشته ترتیل بالای 16 سال؛ فاطمه حسینی و معصومه حیدری از شهرستان ری و فاطمه محمدی از ورامین نفرات اول تا سوم؛

ـ در رشته قرائت ترتیل زیر ۱۶ سال زینب جعفری از قرچک، فائزه جعفری از اسلامشهر و محدثه حسینی از شهرستان ری نفرات اول تا سوم شدند؛

ـ در رشته حفظ کل قرآن کریم؛ معصومه حسینی از شهرستان ری، معصومه شفاهی از ورامین و مهدیه‌سادات از پاکدشت اول تا سوم شدند؛

ـ در رشته حفظ ۱۵ جزء نیز طیبه مقدسی از ری، مهدیه هزاره از پاکدشت و صغری حداد از ورامین اول تا سوم شدند؛

ـ در رشته حفظ 5 جزء راضیه محمدی و زهرا کریمی از قرچک و زهرا ممرک از تهران اول تا سوم شدند؛

ـ در رشته حفظ یک جزء زهرا صاحب‌زاده از قرچک، فاطمه حیدری از ری و زهرا رضایی از ورامین رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما