شناسهٔ خبر: 29976942 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پارک آبی اُپارک؛ هیجان انگیزترین پارک آبی تهران

حتما همه شما اسم اُپارک رو شنیده‌اید، اُپارک، یک پارک آبیه، یک پارک آبیِ خیلی باحال در تهران است که بدون معطلی باید این مرکز هیجان و سرگرمی را به لیست بایدهای تفریحی خود اضافه کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پارک آبی اُپارک به قدری باحاله که مخاطبای اُپارکیمون، هشتگ یه_حال_باحال رو بهمون پیشنهاد دادن و این پارک آبی به عنوان برند باحال، ایمن و قابل اعتماد شناخته میشه!

گردشی هیجانی در یک روز تابستونی

یکبار برای اومدن به اُپارک کافیه تا متوجه بشید اینجا با تمام پارک آبی های دیگه ای که رفتید، متفاوته!

تفاوتی که از جنس و نوع سرسره ها گرفته تا سلامت و در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، سرچشمه میگیره.

White water کانادا، چهارده تا سرسره ی حرفه ای و مهیج برامون طراحی کرده که از ایمنی بالایی برخورداره و میتونه خاطرات فراموش نشدنی زیادی رو براتون رقم بزنه. «قول میدیم!»

تجربه‌ای فوق العاده برای رنگ دادن به زندگیتون

اسم سرسره های اُپارک، قطعا براتون جالب باشه، گوگولیا، آکوالوپ، اُلوپیا، اُپیچ، گردالوپ، رالی شیپ، رودخانه خروشان، بومرنگ، اَبیس، استخر موج، جکوزی،اُرنگ و...

تجربه شیرین حس زندگی با اتاق ماساژ اُپارک

گذشته از بازی و دورهمی با دوستان و آشنایان، خیلی از ماها دوست داریم، برای دور شدن از همهمه و شلوغی های روزمره، ساعت هایی رو به ریلکس کردن و آرامش روح و جسممون اختصاص بدیم.اسپا این امکان رو فراهم می‌کنه تا با یک ماساژ حسابی، از ماساژ سر و صورت گرفته تا ماساژ سنگ داغ و پرفورمونس و فوت ماساژ، از اضطراب و استرس های روزانه خلاص بشیم و روز که سهله، هفتمونو بسازیم!

اُپارک همیشه تابستونه

دمای فضای داخلی اُپارک، یه جوریه که توی پاییز و زمستون هم، حس و حال چله ی تابستونو به آدم میده!

امکانات پارک آبی اُپارک

سعی کردیم، خیلی از نیازهای شمارو در مجموعه ی تفریحی _ گردشگری اُپارک، پاسخ بدیم.از جمله پارکینگ، فروشگاه لوازم ورزشی، کافه، فست فود، انواع نوشیدنی ها، سرویس بهداشتی، لاکرهای مجزا برای خانم ها و آقایان و امکاناتی از این دست که برای رفاه حال مشتری خیلی مهمه!

هیجانی از جنس آب و سرسره برای همه

فارغ از اینکه شما چند سالتونه، خانم هستید یا آقا، اُپارک با فضایی که داره میتونه لحظاتی براتون رقم بزنه که، جز واقعی ترین و ناب ترین لحظات زندگیتونه. پیشنهاد می‌کنیم، که حتما اُپارک رو امتحان کنید!

بهداشت و سلامت آب  

ما در اُپارک با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصفیه به بالاترین استاندارد رسیدیم، سطح کیفیت تصفیه آب اُپارک سه برابر کشور پیشرفتی مانند کاناداست و برای این کار از۱۰۰   کیلومتر لوله استفاده شده است.

قیمت بلیط پارک آبی اُپارک

برای استفاده از پارک آبی اُپارک می‌تونید بلیت این مکان را به صورت آنلاین از این وبسایت خریداری نمایید.

سانس‌های پارک آبی اُپارک

سانس بانوان پارک آبی اُپارک تهران:شنبه و دوشنبه از ساعت ۹ الی ۲۲،چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۵:۳۰

سانس آقایان پارک آبی اُپارک تهران: چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۴:۰۰، جمعه از ساعت ۱۰ الی ۲۳:۰۰، یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۹ الی ۲۲

چجوری بریم اُپارک؟

ما نزدیک پارک جنگلی چیتگریم،بهترین جاییه که میشه برای وجود همچین فضایی، متصور شد.هم به تهرانیای عزیز نزدیکه، هم به بچه های باحال البرز.

در ضمن از ترافیک و شلوغی تهران هم به دوره.

اگه سوالی داشتید می‌تونید از وبسایت اُپارک جوابشو پیدا کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما