شناسهٔ خبر: 29976888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کی‌روش برای تیم مس کرمان آرزوی موفقیت کرد+عکس

کی‌روش برای تیم فوتبال مس کرمان در ادامه‌ رقابت‌های لیگ دسته اول کشور آرزوی موفقیت کرد و جای تیم فوتبال مس کرمان را با وجود سابقه و امکانات خوب خود، در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خالی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه مس کرمان، روز گذشته تیم فوتبال مس کرمان پس از رسیدن به تهران برای انجام بازی این هفته‌ی خود برابر بادران تهران، در هتل المپیک تهران مستقر شد که پس از استقرار در این هتل، کادر فنی و اعضای این تیم با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار و گفت و گویی نیز داشتند.

کی‌روش در دیدار با نادر دست‌نشان و سایر اعضای تیم فوتبال مس، پس از اطلاع از آخرین وضعیت تیم فوتبال مس در لیگ یک و سابقه‌ی این تیم در مسابقات لیگ برتر، برای تیم فوتبال مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور آرزوی موفقیت کرد و جای تیم فوتبال مس کرمان را با وجود سابقه و امکانات خوب خود، در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور خالی دانست.

اعضای کادر فنی تیم مس کرمان عصر دیروز نیز با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جم را در کنار اوسیانو کروز دستیار کی‌روش در تیم ملی از نزدیک مشاهده کردند.

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 14 امروز در ورزشگاه کارگران تهران، در آخرین هفته از بازی‌های دور رفت لیگ یک این فصل، به مصاف بادران تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/ا

 

نظر شما