شناسهٔ خبر: 29976817 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چه کسی می‌رود؟ چه کسی می‌آید؟

نیم فصل فرا رسید؛ در انتظار رونمایی از لیست شفر

سرمربی استقلال پیش از این وعده داده بود بعد از دیدار با پدیده لیست ورود و خروج خود را رونمایی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رونمایی و معرفی بازیکنان لیست ورود و خروج استقلالی ها وعده مدیران این باشگاه و وینفرد شفر در هفته های اخیر بود؛ سرمربی استقلال در تصمیمی حرفه ای اعلام کرده بود تصمیم گیری درباره لیست ورود و خروج بعد از نیم فصل انجام خواهد شد و حالا زمان اعلام این لیست پر تعداد فرا رسیده است.

 

حداقل 5 خروجی


استقلالی ها 3 بازیکن به نام های داریوش شجاعیان، مرتضی آقاخان و محسن کریمی را قطعا به لیست خود اضافه خواهند کرد و به این ترتیب 3 نفر باید لیست را ترک کنند.


شفر همچنین با هماهنگی فتحی به دنبال جذب دو بازیکن خارجی است که این دو بازیکن نیز به احتمال فراوان و به طور قطع بالای 23 سال هستند تا لیست خروجی استقلال حداقل 5 نفره باشد و اگر سرمربی آبی ها تصمیمی برای تغییرات بیشتر نداشته باشد، 5 خروج کمترین میزان لیست خروجی های تیم او خواهد بود.

 

گمانه زنی نکنید اما...


باشگاه استقلال هفته گذشته با انتشار اطلاعیه ای درخواست کرد تا رسانه ها از گمانه زنی پرهیز کنند اما واقعیت این است که لیست خروجی تیم شفر به صورت کامل قابل حدس نیست.
جدایی گرو و نویمایر تقریبا قطعی به نظر می رسد؛ گرو در هفته های اخیر در ترکیب قرار نگرفته و نویمایر با موقعیت سوزی های فراوان به بدترین شکل ممکن نیم فصل را تمام کرد تا به این ترتیب حالا فاصله زیادی تا در خروجی نداشته باشد. قبل از بازی سپیدرود پیش بینی خروج جابر انصاری کار سختی نبود اما شفر ناگهان از او استفاده کرد و انصاری نیز موفق به گلزنی شد تا پیش بینی وضعیت او دشوار باشد.

 

ستاره ای جدا می شود؟


پیش بینی 2 یا 3 نفر باقی مانده لیست خروج آبی ها، واقعا دشوار است و شفر باید تصمیم بزرگی اتخاذ کند. ترانسفر تبریزی، قرض دادن محمدی مهر و تیموری و یا هر تصمیم دیگری می تواند برای استقلالی ها حاشیه ساز شود و نقل و انتقالات زمستانی آبی ها را تحت تاثیر قرار دهد.  شفر در نیم فصل باید به دنبال اسامی بزرگ تیم خود برای خالی کردن لیست برود و می توانیم از همین حالا یک زمستان پر خبر برای تیم او را پیش بینی کنیم.


سرمربی استقلال البته همواره نشان داده تا قبل از جذب بازیکن جدید، تصمیمی برای خروج بازیکنان حال حاضر خود ندارد اما این بار شرایط فرق می کند و 3 نفر از لیست ورودی او همین حالا آماده اضافه شدن هستند.

نظر شما