شناسهٔ خبر: 29974936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه خبر داد : ساخت بیش از ۹۰۰ کیلومتر زیرساخت جاده‌ای توسط سپاه در استان سیستان و بلوچستان / ساخت سه هزار خانه در جنوب شرق کشور

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از تکمیل بیش از ۹۰۰ کیلومتر زیرساخت جاده‌ای با حضور پنج گروه مهندسی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در آینده ای نه چندان دور با تصمیماتی که در شورای توسعه شرق و غرب گرفته شده شاهد بازگشایی چند بازارچه مرزی در راستای رفع مشکلات مردم خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به این که سپاه بر مبنای وظیفه ذاتی حفظ انقلاب و ماموریتی که برآن واگذار شده به امنیت پایدار در جنوب شرق از سال 88 ورود پیدا کرده، اظهار داشت: سپاه با ماموریت ایجاد امنیت پایدار در جنوب شرق کشور، اقدامات خود را در راستای افزایش امنیت پایدار در بخش های مختلف شامل توسعه های  فرهنگی، آموزشی و شاخص های بهداشتی و امنیتی در این خطه از کشور در دستور کار قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه در برقراری امنیت از ظرفیت نیروهای بومی بکارگیری شده است، افزود: امروز 10 هزار نفر از بسیجیان شیعه و سنی این خطه از کشور بحث امنیت پایدار را برعهده دارند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه ادامه داد: از زمانی که ماموریت امنیت این خطه از کشور به نیروی زمینی سپاه واگذار شد زیرساخت های امنیت پایدار که معیشت و در کنار آن مسائل بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی را در پیش گرفتیم و با رویکردهای برقراری امنیت پایدار و مسائل معیشتی وارد کار شدیم.

 

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات  توجه به مسائل بهداشت و درمان و اجتماعی هم مدنظر قرار گرفت به نحوی که در این سال ها توانستیم خیلی از خلاء ها را بررسی و مشکلات را حل و فصل کنیم.

 

سردار مارانی با تاکید بر اینکه دولت وسپاه در کنار هم هستند، ادامه داد: در بحث تکمیل زیرساخت های جاده ای تاکنون بیش از 900 کیلومتر زیرساخت با حضور 5 گروه مهندسی سپاه در این منطقه انجام شده، همچنین برپایی قریب به 50 بیمارستان صحرایی و درمان رایگان یک میلیون و 900 هزار نفر از مردم و ساخت مدارس در مناطق محروم از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رفع محرومیت زدایی است.

 

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور ساخت قریب به سه هزار خانه در منطقه جنوب شرق در سیستان وبلوچستان را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و افزود: در آینده ای نه چندان دور با تصمیماتی که در شورای توسعه شرق و غرب گرفته شد شاهد بازگشایی چند بازارچه مرزی در راستای رفع مشکلات مردم خواهیم بود.

 

انتهای پیام/09

 

نظر شما