شناسهٔ خبر: 29972864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

احتمال جدایی بیرانوند از پرسپولیس؟

دروازه‌بان پرسپولیس گفت این باشگاه در جریان جدایی احتمالی‌اش از جمع سرخ‌ها باشد.

صاحب‌خبر -
دروازه‌بان پرسپولیس گفت این باشگاه در جریان جدایی احتمالی‌اش از جمع سرخ‌ها باشد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر پارس جنوبی در آخرین دیدار نیم‌فصل اول اظهار کرد: چند پیشنهاد دارم و باید آنها را بررسی کنم. باشگاه در جریان کامل احتمال جدایی من است. در تیمی بزرگ مثل پرسپولیس دارم کار می‌کنم. اسمی از تیم‌هایی که پیشنهاد دادند نمی‌آورم. هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهم باشگاه از تصمیم من متضرر شود.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره نظر برانکو در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس هم گفت: من قرارداد دارم، تصمیم می‌گیرم تیمی را انتخاب کنم که بزرگ‌تر از پرسپولیس باشد. با برانکو کاملا هماهنگم و هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد. صحبت‌هایی می‌شود که نمی‌دانم اصلا چرا برخی وارد این فازها می‌شوند. برانکو از ابتدای فصل می‌گوید که کار در این فصل بسیار سخت است زیرا ما می‌خواهیم برای سومین سال متوالی قهرمان شویم. باید برای قهرمانی با همه حواشی بجنگیم.

بیرانوند در خصوص صحبت‌های رحمتی گفت: من‌نمی‌توانم راجع به این مسائل صحبت کنم. این کل‌کل‌ها همیشه هست. وقتی بین مدیرعامل‌ها قرعه‌کشی می‌شود و مدیرعامل خودشان زمین چمن مصنوعی را انتخاب می‌کند، مقصر منم؟ خب شهید کاظمی را شما انتخاب می‌کردید. به جای این که بخواهید جای ما را بگیرید، بجنگید و جایی برای خودتان بسازید.  دو پنجره بسته داشتیم و تنها می‌جنگیم. وقتی خودتان سه بازیکن ۱۸ ساله را نمی‌توانید ببرید، تقصیر ما چیست؟ خدا رحم کرد پنجره ما بسته بود وگرنه اصلا احتمالا در لیگ بازی نمی‌کردند. سعید حسین‌پور و اسدی و طاهرخانی روی هم ۳۰، ۴۰ سال ندارند. کاش دنبال قاتل بروسلی نباشید!

وی در خصوص پرداختی بیشتر به بازیکنان پرسپولیس نسبت به بازیکنان استقلال گفت: هر بازیکنی از استقلال که بخواهد فردا برویم پرینت حساب‌ها را بگیریم و مقایسه کنیم. هر کسی که می‌خواهد مقایسه کنیم اعلام کند.

او در پایان گفت: بازی خوبی بود اما به خاطر این گلی که امروز خوردیم صدر جدول را از دست دادیم. حیف شد اما باید بیشتر دقت کنیم. گل چهارم امروز ما مقابل پارس خطا نبود اما داور خطا گرفت. گردن‌ کج کردن برخی آقایان، بی‌احترامی به خودشان است. آیا داور بازی با الدحیل و السد هم ایرانی بود؟ به تیمی که زحمت کشیده چرا بی‌احترامی می‌کنید؟

او درباره این که آیا بحثی بین او و مصلح و نعمتی شکل گرفت، گفت: هیچ اتفاقی بین من و شایان یا سیامک نیفتاد. به همه بازیکنان احترام می‌گذارم اما هیچ‌کدام از ما نباید پاس ریسکی بدهد و تیم را به خطر بیندازد.

نظر شما