شناسهٔ خبر: 29971084 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

جدیدترین حرکت عجیب کی روش برای ضدحال به هواداران پرسپولیس

سرمربی تیم ملی در بیانیه ای جدید خود بازهم به شیوه جدید به هواداران و برانکو ضدحال زد او در این بیانیه تقریبا تمامی مربیان جدید و قدیم فوتبال ایران راتحسین کرد اما اسمی از برانکو نیاورد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز : کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در بیانیه ای جدید به تحسین مربیان حاضر در فوتبال ایران پرداخت. آن طور که سایت فدراسیون نوشته در بیانیه کی‌روش چنین آمده است:

    « فوتبال بازی نقطه نظرهاست و ما "خانواده فوتبال” یاد می‌گیریم که در این بازی، با مخالفت‌ها در کمال احترام و هماهنگی موافق باشیم. بنده به شخصه همیشه شجاعت و شهامت دوستان همکار خود را تحسین می‌کنم، زمانی که آنها برای اصول و ارزش‌هایی که از منافع فوتبال حفاظت می‌کند، برمی‌خیزند و می‌جنگند. برای مثال: علی پروین، علی دایی، امیر قلعه‌نویی، وینفرد شفر، جواد نکونام، یحیی گل‌محمدی، حسین کلانی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان. عذرخواهی بنده را پذیرا باشید چنانچه اسمی که می‌بایست در این لیست از "شجاعت و شخصیت والا” وجود می‌داشت و نام نبردم.»

نکته مهم این بیانیه نبودن نام برانکو ایوانکوویچ است. کی‌روش در این بیانیه از مخالفت‌ها نوشته است. به طور مشخص او در این سال‌ها مخالفت‌های زیادی با برانکو داشته اما در این بیانیه نامی از سرمربی پرسپولیس نبرده است.

کارلوس کی روش پیش از این در صحبت های خود راجع به برانکو ایوانکوویچ گفته بود:

    آقای پروفسور از کشور فوق العاده کرواسی. از طرف یک شهروند فروتن پرتغالی. از طرف کشوری که بیش از یک هزار سال قدمت تاریخی دارد؛ کشوری که در تاریخ، کشفهای بزرگی در این جهان و در مناطق مختلف دنیا داشته است. سرزمین لوییس کاموئز بزرگ (شاعر). سرزمین اوزه بیو، فیگو، کریستیانو رونالدو که توانایی معرفی سه تن از برترین های تاریخ فوتبال دنیا را داشته است. اما وسعت تاریخ و فرهنگ یک کشور ارتباطی با اندازه های مرز آن کشور ندارد و بر عکس ارتباط مستقیم به ارزشها و اصولی دارد که مردمان آن سرزمین برای آن می جنگند و همیشه برای آن تلاش می کنند.

کارلوس کی روش گفته بود:

    هیچ وقت خود را پشت کشور بزرگ کرواسی پنهان نکن و خواهشا به صورت غیرمحترمانه و کنایه آمیز کشور و مردم من را تحقیر نکن. این مساله بین من و تو است و دقیقا بین من و تو است زیرا متاسفانه مسوولان ورزشی که وظیفه دارند شما را به سکوت وادار کنند و از لطمه زدن و سم پاشی علیه تیم ملی جلوگیری کنند، این انگیزه را برای دعوت شما به سکوت ندارند.

حال باید برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس نسبت به این بیانیه چه واکنشی نشان خواهد داد.


پارس فوتبال

نظر شما