شناسهٔ خبر: 29970705 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حسنی عنوان کرد؛

آغاز به‌کار جشنواره«رسم سرخ» با موضوع ایثار و شهادت

داور جشنواره«رسم سرخ» گفت: جشنواره رسم سرخ در قالب اینفوگرافی و نیوزگرافی با موضوع ایثار و شهادت شروع بکار کرد.

صاحب‌خبر -

محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه  مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا در خصوص برگزاری جشنواره اینفوگرافی «رسم سرخ» گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت پراکندن عطر  ایثار و شهادت در جامعه و ترویج فرهنگ شهادت، نسبت به برگزاری جشنواره اینفوگرافی با عنوان رسم سرخ اقدام کرده است. علاقه‌مندان به شرکت در بخش اینفوگرافی و موشن‌گرافی می‌توانند با خلق آثار خود در زمینه ایثار و شهادت و ارزشها و دستاورد‌های  انقلاب اسلامی  طی چهل سال، در این جشنواره شرکت کنند.

داور جشنواره رسم سرخ و دبیر نوید شاهد بیان کرد: هدف جشنواره رسم سرخ دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی است، موضوعاتی که در این جشنواره مد نظر است اعم از «فرهنگ ایثار و شهادت»، «ایثار اجتماعی»، « دیپلماسی ایثار»، « خودباوری و همگرایی ملی»، « عزت و اقتدار»، « جنگ نرم» و « صلح» است،  شرکت کنندگان می‌تواند با توجه به موضوع مورد علاقه و توجه،  آثار خود را خلق کنند. به نفرات اول تا سوم در این جشنواره جوایز نقدی تعلق می‌گیرد، 

حسنی اظهار کرد: در آستانه قرار گرفتن در چهل سالگی انقلاب اسلامی این جشنواره برگزار می‌شود علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند  به صفحه ثبت نام برای شرکت در جشنواره« رسم سرخ » مراجعه کنند و آثار خود را ارسال کنند. قالب آثار باید در قالب اینفوگرافی ایستا یا اینفوگرافی متحرک(موشن اینفوگرافی) ساخته شوند. شرکت کنندگان تا 12 بهمن برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

اعضاء کمیته داوران این جشنواره مریم سلیمی،  رحیم نریمانی، محمود مختاریان، سلمان رئیس عبداللهی،  شاکر واثقی، شعیب حسینی مقدم،  احمد علی اکبری و محمد حسنی  هستند.

انتهای پیام/4100/

نظر شما