شناسهٔ خبر: 29970601 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

مواد تکراری در لایحه امنیت زنان حذف شد/ کلیات لایحه حفظ شده است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره «لایحه امنیت زنان» گفت: طبق آخرین رایزنی ها با قوه قضاییه، کلیات و ابعادی که در لایحه مد نظر دولت بوده حفظ شده است .

صاحب‌خبر -

«معصومه ابتکار»، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در خصوص "ابراز نگرانی مولاوردی در مورد مواد حذف شده در لایحه امنیت زنان" به خبرنگار برنا گفت: چون صحبت های ایشان را هنوز نشنیده ام اجازه دهید در خصوص آنها قضاوتی نداشته باشم اما طبق آخرین رایزنی ها با قوه قضاییه، کلیات و ابعادی که در لایحه مد نظر دولت بوده حفظ شده است.

او در پاسخ به این سوال که در خصوص این مواد حذف شده آیا جای نگرانی وجود دارد، پاسخ داد: قائدتا مواد حفظ شده موادی بوده که تکراری بوده یا جایی دیگر در قوانین آمده است. انسجام بیشتر لایحه مَد نظر بوده که لایحه ای به مجلس ارایه دهیم که کاربردی و تاثیر گذار باشد. امیدواریم این اتفاق بیافتد تاز مانی که این لایحه به دستمان نرسد و بررسی نکنیم، نمی توانیم اظهار نظر نهایی داشته باشم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مور این که این لایحه چه زمانی از قوه قضاییه خارج می‌شود، گفت: اگر از اقای لاریجانی پرسیده شود حتما ایشان پاسخی در این خصوص دارند.

نظر شما