شناسهٔ خبر: 29970352 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیش‌بینی جالب رهبر انقلاب از شرایط امروز فرانسه +فیلم

بیش از ۷ سال پیش حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در سخنرانی خود پیش‌بینی‌ای از آینده جوامع غربی ارائه کردند که امروز در فرانسه به وقوع پیوسته است.

صاحب‌خبر -

پیش‌بینی جالب رهبر انقلاب از شرایط امروز فرانسه +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان, چند هفته‌ای است که دامنه اعتراضات خیابانی در پاریس ادامه پیدا کرده و مردم معترض فرانسه علیه سیاست‌های اقتصادی و سیاسی امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور معترضند و حالا جلیقه‌زردها با انتشار مطالبات خود، آن را وارد فاز جدیدی کرده‌اند. به گفته‌ی برخی از کارشناسان, انقلابی بزرگ در فرانسه در حال رخ دادن است.

بیش از ۷ سال پیش بود که حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی خود در جمع معلمان  پیش‌بینی‌ای از آینده جوامع غربی ارائه دادند؛ شاید در همان زمان برخی در داخل و خارج نسبت به آن پیش بینی، خوش‌بین نبودند و یا آن را یک اشتباه می پنداشتند اما اکنون شرایط به گونه ای پیش رفته که آینده جوامع غربی بسیار تیره و تاریک جلوه می‌کند اما باز هم آنها در حال بزک کردن خود هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور در اردیبهشت سال 90 درباره آینده اروپا فرمودند: «فقط این نیست که در کشور‌های شمال آفریقا و منطقه‌ی غرب آسیا که امروز ما در آنجا قرار داریم، حرکات بیداری‌ای به وجود آمده باشد؛ این حرکت بیداری تا قلب اروپا خواهد رفت. آن روزی پیش خواهد آمد که همین ملت‌های اروپائی علیه سیاستمداران و زمامداران و قدرتمندانی که آن‌ها را یکسره تسلیم سیاست‌های فرهنگی و اقتصادی آمریکا و صهیونیسم کردند، قیام خواهند کرد. این بیداری، حتمی است. حرکت ملت ایران، امتداد و عمقش اینهاست».
 
در ادامه ویدئوی این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کنید.
mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6759223/9091853?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/

نظر شما