شناسهٔ خبر: 29970331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر خبرداد:

کارگروه پژوهشگران «اندیشه مطهر» در شوشتر راه اندازی شد

حوزه/ حجت الاسلام سبزی، از راه‌اندازی کارگروه پژوهشگران «اندیشه مطهر»، در مدرسه علمیه جزائریه برای پاسخ‌گویی به شبهات روز جامعه، خبرداد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، از راه‌اندازی کارگروه پژوهشگران «اندیشه مطهر» در این مدرسه خبرداد و بیان کرد: این کارگروه با هدف تأمین خوراک فکری و محتوایی گروه‌های تبلیغی مدارس علمیه و مساجد شهرستان شوشتر، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اعضای این گروه شامل کادر مدیریتی، اساتید و طلاب نخبه مدرسه علمیه هستند، گفت: تولید محتوا در زمینه‌های مختلفی علمی، فرهنگی، معرفتی، بصیرتی و... برای مردم، مساجد، روحانیت، مدارس دانش‌آموزشی و تقویت بنیه اعتقادی جوانان، عمده وظایف کارگروه پژوهشگران اندیشه مطهر می‌باشد.

حجت الاسلام سبزی، نحوه فعالیت این کارگروه را تشریح کرد و ادامه داد: پژوهشگران اندیشه مطهر، در ۲ بخش تقسیم‌بندی شده‌اند که هر بخش وظایف و کارهای مربوط به خود را دارد. مثلاً تولید محتوا برای پاسخ‌گویی به شبهات روز جامعه بر عهده گروه اساتید و تأمین خوراک فکری و محتوایی برای مبلغان مدارس دانش‌آموزی، بر عهده طلاب نخبه این کارگروه می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، عمده فعالیت کارگروه اندیشه مطهر را تمرکز بر روی فعالیت دشمن و پاسخ‌گویی به شبهات مختلف جامعه دانست و تصریح کرد: همواره در تلاش هستیم تا ضمن پاسخ‌گویی به شبهات، جنگی بصیرتی نیز علیه دشمنان به راه‌اندازیم تا معاندین پیش از مطرح کردن شبهه‌ای علیه اعتقاد و مذهب مردم، خود مورد پرسش واقع شوند و به همین صورت دیگر به‌جای پاسخ، این ما باشیم که حمله‌کننده اصلی به مخالفان شریعت ناب محمدی هستیم.

 

انتهای پیام./

نظر شما