شناسهٔ خبر: 29970242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

الیوت به دنبال یک جدال دیگر با یوفا؛ مالک میلان از جریمه تعیین شده راضی نیست!

جواد رحمانی

مالکان میلان می خواهند جریمه یوفا سبک‌تر از چیزی شود که اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- حکم یوفا در قبال قانون شکنی روسونری در رعایت فیرپلی مالی مشخص شد. 12 میلیون یورو از محل درآمد میلان از لیگ اروپا مصادره خواهد شد و همچنین شاهد محدودیت‌هایی در لیست اروپاییِ فصل آتی میلان خواهیم بود. همچنین ایتالیایی ها باید تا ژوئن سال 2021 تراز مالی خود را مثبت کنند.

به گزارش کارلو فستا از نشریه IlSole24ORE، مالکان آمریکایی میلان در حال مشاوره با وکلای خود هستند تا شرایط اعتراض به حکم یوفا را بررسی کنند. الیوت می خواهد این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش ببرد و به نوعی با یوفا جدالی دوباره انجام دهد؛ جدالی که دفعه قبل، الیوت پیروز آن بود. الیوت باور دارد 12 میلیون یورو جریمه و فرصت سه ساله برای متعادل کردن تراز مالی باشگاه مناسب نیست، زیرا هم اکنون بازیکنانی در تیم هستند که دستمزدهای سنگین دریافت می کنند.

علاوه بر این آمریکایی ها باور دارند تخلفی که در بین سال های 2014 تا 2017 صورت گرفته، به هیچ وجه مربوط به آن ها نیست و نباید اشتباه مدیریت قبلی، گریبان گیر آن ها شود. چیزی که مشخص است، الیوت دست بردار نخواهد بود و می خواهد مانند دفعه قبل که حکم یوفا کاملا برگردانده شد، این بار هم در دادگاه TAS، پیروز از جلسه بیرون آید.

نظر شما