شناسهٔ خبر: 29969966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان|سانتیاگو سولاری: تاریخ می‌گوید رئال مادرید بیشتر اوقات در اوج بوده است/ ایسکو فرد بالغی است و به روال فعلی ادامه می‌دهد

R7879/Pne/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید حواشی اخیر مربوط به ایسکو را فراموش شده می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سانتیاگو سولاری کنفرانس خبری‌‌اش پیش از بازی رئال مادرید مقابل رایووایکانو در هفته آتی رقابت‌های لالیگا را با صحبت درباره حواشی اخیر به وجود آمده درباره ایسکو، مهاجم سفیدها شروع کرد.

 سرمربی رئال مادرید گفت: حرکت ایسکو در برابر هواداران را  از فاصله بسیار دور دیدم. به نظرم او به یک خطا یا کرنر اعتراض کرد، نمی‌دانم! ایسکو فرد بالغی است. این  بازیکن حرفه‌ای تاکنون شادی‌های زیادی به باشگاه بخشیده  و اطمینان داریم به همین روال ادامه خواهد داد. همه بازیکنان هر روز تمرین می‌کنند تا در دسترس مربی باشند.

 سولاری در ادامه افزود: رایو وایکانو نقاط قوت زیادی دارد و ازمالکیت خوبی روی توپ و میدان برخوردار است. آن‌ها معمولا توپ  را به شما نمی‌دهند و معمولا هم بازی را خوب شروع می‌کنند. برای شکست چنین تیمی باید از دقیقه یک محکم و جدی بازی کنیم و البته فرصت طلب باشیم.اینجا هستیم تا راه حل پیدا کنیم. فکر نمی‌کنم مقابل اوئسکا کمتر از حدی که باید، جنگنده بودیم اما بازی با زسکا مسکو به کلی فرق داشت و فاکتورهای دیگری در نتیجه تاثیر داشت.

 او اظهاراتش را با این جملات به پایان رساند: تلاش خواهیم کرد پرونده امسال را با یک پیروزی ببندیم و برای این کار به حمایت تمام هواداران نیاز داریم. چطور می‌توانیم بعد از این همه سال و  13 قهرمانی اروپا به رئال مادرید شک داشته باشیم؟ هنوز در تمام تورنمنت‌ها حضور داریم. فوتبال ورزشی طاقت فرسا و رقابت طلب است. تاریخ فوتبال می‌گوید رئال مادرید در اغلب اوقات در اوج بوده است.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما