شناسهٔ خبر: 29969479 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همایش دوچرخه سواری با حضور100 رکابزن در رشت برگزار شد

رشت - ایرنا - یکدوره همایش دوچرخه سواری روز جمعه به مناسبت مبارزه با کاهش آلودگی هوا و کاهش آلودگی محیط زیست در رشت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش ، حدود یکصد دوچرخه سوار در رده های سنی مختلف با دوچرخه های معمولی و همچنین دوچرخه های مخصوص حضور یافتند.
شرکت کنندگان در این همایش دوچرخه سواری ، مسافت حدود چهار کیلومتری گلزار شهدای رشت واقع در خیابان جانبازان تا پیاده رو فرهنگی این شهر را واق در میدان شهرداری رشت را رکاب زدند.
در پایان این همایش که با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان و هیات دوچرخه سواری رشت برگزار شد، به قید قرعه به 10 دوچرخه سوار شرکت کننده جوایزی اهداء شد.
رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پایان این همایش با بیان این که هدف از برگزاری این همایش ، ایجاد شور و نشاط در جامعه بود گفت: استفاده از دوچرخه باعث کاهش آلودگی و کمک به محیط زیست سالم است.
علیرضا حسنی افزود: امیدوارم مردم بیشتر از وسیله نقیله دوچرخه استفاده کنند چون استفاده از دوچرخه علاوه بر اینکه انجام یک ورزش سالم است، در کاهش آلودگی هوا و سالم ماندن محیط زیست نیز بسیار تاثیرگذار است.
7285 /6030

نظر شما