شناسهٔ خبر: 29969364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نظارت های بیشتر مسئولان در برابر افزایش قیمت ها

خطیب جمعه بیرجند خواستار نظارت های بیشتر مسئولان در برابر افزایش قیمت ها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام عبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته نظارت های بیشتر مسئولان در برابر افزایش قیمت ها را خواستار شد و گفت: قیمت ها با افزایش دلار گران شد، اما با کاهش دلار، مردم هیچ تغییری را در کاهش قیمت کالاها و اجناس نمی بینند که این موضوع، می طلبد نظارت ها جدی تر باشد.

وی، به نفوذ منطقه ای ایران اشاره کرد و افزود: گفتمان سازی جمهوری اسلامی، سبب قدرتمندی در جهان شده است.

حجت الاسلام عبادی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار چند روز پیش با خانواده شهدا گفت: مردم باید بصیر باشند و مراقب برنامه ریزی های دشمن برای ایجاد فتنه و اختشاش در کشور باشند.

امام جمعه موقت بیرجند با بيان آینده ی روشن پیش روی ایران اسلامی اینکه دشمن همیشه در حال برنامه ریزی برای شکست ایران اسلامی است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آینده روشن تر، قدرتمندتر و مستحکم تر از امروز در انتظار ایران اسلامی است.

وی همچنین با قدردانی از مردم و مسئولان در برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی خراسان جنوبی گفت : از دست اندرکاران برگزاری این کنگره به خصوص بسیج و صدا و سیما در انعکاس این رویداد بزرگ تشکر می کنم.

حجت الاسلام عبادی، با اشاره به جنایات آمریکا، آل سعود و هم پیمانانش در کشورهای مختلف از جمله عراق و یمن گفت: این جنایتکاران در این سالها خون مردان، زنان و کودکان بی گناه زیادی را ریخته اند اما با این وجود باز فریاد حقوق بشر را سر می دهند.

وی با بیان اینکه بالاخره رژیم آل سعود با چند میلیارد دلار هزینه های جنگ در یمن در مقابل مقاومت مردم به زانو در آمد، گفت: آل سعود مجبور شد تا برای پایان شکست های متعدد خود، پای مذاکره بنشیند.

امام جمعه موقت بیرجند 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به انتصاب استاندار جدید گفت: عملکرد آقای معتمدیان نشان از دلسوزی دارد و امیدواریم با تلاش خود، زیرساخت ها را تامین کنند تا گره از کار مردم این منطقه باز شود.

وي افزود : اجرای فعالیت های پژوهشی هم از دیگر تاکیدات امام جمعه موقت بیرجند بود که گفت: امروز نسبت به گذشته کارهای خوبی نسبت به پژوهش انجام شده است بخصوص در بحث های هسته ای، نانو، آب های ژرف و تجهیزات نظامی به پیشرفت های خوبی رسیده ایم.

خطيب جمعه بيرجند گفت : با وجود تحریم ها با کمک دانشگاه ها، نخبگان و اساتید و با اعتبارات کم می توان کارهای پژوهشی بزرگی برای کشور انجام داد.

حجت الاسلام عبادی همچنین به روز حمل و نقل اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی باید بداند جاده بیرجند - قاین هنوز جان بسیاری را می گیرد و با تمام پیگیری های انجام شده همچنان تکمیل این مسیر مورد بی توجهی مسئولان دولتی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

گفتمان سازی جمهوری اسلامی، سبب قدرتمندی در جهان شده است

نظر شما