هم افزایی بین شرکتها راه حل گذر از بحران
صاحبخبر - یک شرکت فعال در حوزه ارتباطات بازاریابی که تا کنون تخصص خود را برای ساختن تصویر ذهنی بهتر در نزد مخاطبانشان به کار گرفته است، میگوید: برنامه ما، تمرکز بر توسعه سرویسها و ارایه خدمات بهتر به مشتریان است.آژانس فورمایند به خانواده dnaunion پیوست تا تاکید مجددی بر چشمانداز مثبت و اثر هم افزایی شرکتی در صنعت بازاریابی کشورباشد. با حضور آقای دکتر ناصر پاشاپور نیکو مدیر عامل گروه دی ان ای یونیون ، دکتر محمد موسوی عضو هیات مدیره و آقای فرید شکریه مدیرعامل شرکت فورمایند اثرات این هم افزایی شرکتی که منجر به تاثیرات طولانی مدت خواهد بود مورد بررسی قرارگرفت.دکتر پاشاپور گفت: در شرایط اقتصادی فعلی اخبار ناامید کننده بسته شدن شرکتها ، کم شدن قدرت مالی صاحبان کسب و کار دائم شنیده میشود ولی واقعیت این است که غولها از بحرانها سر در میآورند.و استراتژی ما برنامه ریزی کردن برای توسعه در شرایط سخت و به یکدیگر کمک کردن و در کنار هم بودن است .ما دور هم و در کنار هم میتوانیم یکدیگر را تقویت و از نقاط قوت هم استفاده کنیم.وی گفت: بعد از چندین ماه مذاکره و بررسی و مطالعه روی تطبیق نیروی انسانی و ارزش افزوده که شرکتها میتوانند با هم داشته باشند تیم دی ان ای یونیون و فورمایند که یک تیم بسیار قوی و شناخته شده در صنعت میباشد با هم ادغام شدند پاشاپور افزود: در ادغام دید ما صرفا عبور از بحران نیست و رشد کردن و برنامه ریزی برای آینده را مد نظر داریم البته در بحرانها منابع مالی کم میشود و هدف این است که از منابع بهتر استفاده شود .وی گفت: استارتاپها در آینده صنعت مارکتینگ بسیارمهم و اثرگذار هستند و در همین راستا در حال رایزنی و مذاکره با یکی از استارتاپهای فعال در عرصه تکنولوژی هستیم که تا قبل از پایان سال خبرهای خوبی در مورد آن اعلام خواهیم کرد.فرید شکریه نیز گفت: اتفاق بسیار زیبایی است که تیمهای متفاوت هر کدام با تواناییهای مختلف بتوانند همدیگر را پوشش دهند و بتوانند نتیجه نهایی بهتری به صورت جمعی داشته باشند .دکتر موسوی نیز گفت: در راستای استراتژی برنده بودن، برنامه ریزی و داشتن تیمهای موفق در کنارمان بسیار موثر است و ما با تیم فورمایند به نتیجه رسیدیم.∎
نظر شما