شناسهٔ خبر: 29968506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه

سردار حاجی‌زاده از برگزیدگان کنکور 97 تقدیر کرد

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی دیداری در ستاد فرماندهی این نیرو با نخبگان دانشگاهی و برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹7، با اهدای لوح یادبود و هدایایی از آنها تقدیر به عمل آورد.

صاحب‌خبر -




به گزارش سپاه نیوز، در این مراسم، نخبگان دانشگاهی و برگزیدگان کنکور نیز با اهدای تابلو فرشی از مجاهدت‌های سردار حاجی‌زاده در عرصه دفاعی و امنیت آفرینی برای ملت ایران ومنطقه تجلیل کردند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این دیدار با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هیچگاه برداشته نخواهد شد و باید آنها را بی‌خاصیت کنیم،گفت: همان گونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشکی برغم تحریم‌های شدید توانستیم با تلاش شبانه‌روزی تحریم‌ها را به فرصت مبدل و آنان را بی‌خاصیت کنیم در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با بیان اینکه سرریز دستاورد‌ها و فعالیت‌های نظامی در بخش‌های غیر‌نظامی قابل استفاده است، اظهار کرد:به فضل الهی امروز در لبه تکنولوژی در عرصه‌های موشکی‌، پهپاد، رادار و... قرارداریم؛ این توانمندی‌ها با اخلاص و پشتکارجوانان غیور ایران اسلامی در سایه ایمان و اتکا به خدا به دست آمده است؛ امروز در حوزه موشکی دشمنان اراده‌ای ندارند و به مدد باور توان و پتانسیل داخلی خودکفا هستیم که می‌بایست به سایر حوزه‌ها نیز تعمیم یابد.

نظر شما