شناسهٔ خبر: 29968440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان؛

رشد صنعت نفت فقط متکی به یک بازیکن نیست/در آبادان باشگاه تصمیم گیرنده است نه بازیکن/قصدی معاوضه نداریم جایگزین می کنیم

فرهانی گفت: بازیکنانی چون سلمانی، جبیره و غبیشاوی را داریم و ریکانی که گل سرسبد آنهاست. روند رو به رشد صنعت نفت فقط متکی به یک بازیکن نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کاظم فرهانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شامگاه امروز پس از پیروزی دو بر یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی بود و از قبل پیشبینی کرده بودیم. باید از طالب ریکانی کاپیتان تیم و سایر بازیکنان تشکر کنم که از جان مایه گذاشتند. شرایط سختی داشتیم، خدا را شکر با تلاش بازیکنان، درایت کادر فنی و دعای خیر دوستانی که قلبشان با ما بود، سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم.

او با عنوان اینکه حتما چهار الی پنج بازیکن جدید به تیم اضافه می شود، گفت: حدودا دو ماه فرصت داریم و امیدوارم نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را را تقویت کنیم تا در نیم فصل دوم با شرایط بهتری به میدان برویم و نتایج خوبی کسب کنیم.

فرهانی در خصوص خبر جدایی اکبر ایمانی از صنعت نفت، افزود: ایمانی بازیکن بزرگی است، اما بزرگتر از صنعت نفت نیست. در این باشگاه، افراد بزرگی چون قاسمپور و دهداری حضور داشتند. ایمانی به مدت یک سال با باشگاه صنعت نفت قرارداد دارد اگر شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ماندنش در تیم امکان پذیر نبود، ما هم شرایط خود را داریم. اگر بازیکنی مورد نظر کادر فنی باشد و کارایی بهتر و بیشتر از ایمانی داشته باشد، ابتدا منافع تیم را در نظر می‌گیریم و بعد منفعت بازیکن را. این باشگاه است که باید تصمیم بگیرد، نه بازیکن.

مربی دروازه بانان صنعت نفت در خصوص عدم حضور کرار جاسم و تاثیر آن بر تیم عنوان کرد: کرار بازیکن باتجربه و بزرگی است که همیشه کمک حال تیم بوده اما به رغم تمامی احترامی او قائلم این تیم، تیم نفت آبادان است. بازیکنانی چون سلمانی، جبیره و غبیشاوی را داریم و ریکانی که گل سرسبد آنهاست. روند رو به رشد صنعت نفت فقط متکی به یک بازیکن نیست.

او در خصوص تعیین تکلیف وضعیت بغلانی تصریح کرد: بغلانی بازیکن بزرگی برای آبادان است. او برای صنعت نفت زحمت کشید. امیدوارم با درایت کار فنی و باشگاه این ماجرا ختم به خیر شود.

فرهانی در پاسخ به این سئوال که آیا شنیده می شود ایمانی قصد رفتن به تراکتور را دارد و از آن سو عبدالله زاده را در تراکتور داریم آیا قصد معاوضه علی عبدالله زاده به جای ایمانی وجود دارد، توضیح داد: همانطور که گفتم در سه تا چهار پست نیاز به بازیکن داریم و عبدالله زاده بچه این شهر و بازیکن خوبی است. اکبر ایمانی یک سال با ما قرارداد دارد و ما قصدی برای معاوضه نداریم، ما دوست داریم بازیکنی اینجا باشد که دلش با ما باشد اگر دلش با ما نباشد باید شرایط ما را هم بپذیرد.

او در خصوص اعلام لیست خروجی های صنعت نفت در نیم فصل خاطر نشان کرد: در سه یا چهار روز آینده وضعیت مشخص می شود و باشگاه مصمم است که شرایط تیم را بهتر کند و بازیکنان با کیفیت تری را به تیم اضافه کند که بتوانیم در نیم فصل دوم با استرس کمتر جایگاه بهتری را کسب کنیم.

مربی دروازه بانان صنعت نفت آبادان در مورد امکان فرصت برای محمد دریس دیگر دروازه بان تیم نفت به جای گردان توضیح داد: در شروع فصل بیشترین فشار از بابت محمد دریس بر روی من بود. هر کس به من می رسید می گفت او در حد تیم و گلر دوم نیست و هر جا می رفتم زیر فشار بودم. اما من به او ایمان دارم و مطمئن باشید هرگاه شرایط دریس برای قرار گرفتن در دروازه فراهم شود حتما می آید و به عنوان دروازه بان در ترکیب تیم قرار می گیرد، در کنار شهاب گردان که دروزاه بان بزرگیست به طور حتم دریس روز به روز بهتر رشد می کند و هر وقت به اندازه کافی رشد کرد دیگر فرقی نمی کند نام دروازه بان که باشد محمد دریس یا شهاب گردون ضمن آنکه ما دو گلر جوان دیگر هم داریم که دارند زحمت می کشند و مطمئن باشید ما در درون دروازه از بابت دروازه بان مشکلی نداریم.

او در خصو بالوتلی گفت: پیش از این در بازی های قبل کمتر از بالوتلی استفاده می شد. شرایط این بازیکن در تمرینات خوب است و هر کس شرایطتش بهتر باشد معمولان از آن استفاده می شود. کادر فنی او را با آنالیز کامل در ترکیب قرار می دهد.

فرهانی در پایان افزود: ما همه  برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. نظرات مختلف است،‌ اما من این پیروزی را به همه تبریک می‌گویم. برخی هواداران ناراحت بودند، اما خدا را شکر آنها هم با خوشحالی به خانه بازگشتند.

لازم به ذکر است که امین جوکار مدیر رسانه ایی صنعت نفت آبادان ضمن اعلام عذر خواهی پائولو سرخیو سرمربی تیم از خبرنگاران در خصوص عدم امکان حضورش در نشست خبری بعد از بازی، اظهار کرد: سرمربی تیم این پیروزی را به بازیکنانش تقدیم کرد و از این رو طالب ریکانی کاپیتان تیم را به همراه فرهانی مربی تیم به نشست خبری فرستاد.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر هجدهم با نتیجه دو بر یک سایپا را شکست داد تا به دومین برد فصل خود دست یابد.

صنعت نفت با این برد 16 امتیازی شد و با دو پله صعود در جایگاه یازدهم لیگ برتر قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما