شناسهٔ خبر: 29968437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرمربی سایپا البرز؛

گل های بدی خوردیم/ تیم ملی می تواند قهرمان آسیا شود

علی دایی گفت: متاسفانه به راحت اشتباه کردیم و گل های بدی از صنعت نفت خوردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز شامگاه امروز پس از باخت دو بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی سختی را پیش بینی می کردیم و این را به بازیکنانمان هم گفته بودیم. قبل از اینکه گل بخوریم یک توپ صد در صد را از ۶ قدمی بالا زدیم و اگر وارد دروازه می شد کل روند بازی تغییر می کرد.

او گفت: ما نیمه اول را خوب شروع کردیم بهتر از صنعت نفت بودیم اما نیمه دوم صنعت نفت فشار آورد و توانست از اشتباهاتی که مرتکب شدیم، امتیاز بگیرد. گل اول را دفاع مان نتوانست دفع کند و گل دوم را هم هدیه دادیم.

دایی افزود: در خط حمله خیلی تلاش کردیم که به گل برسیم اما نتوانستیم، متاسفانه تیم هفته قبل نبودیم و به راحت اشتباه کردیم و گل های بدی خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: حداقل چهار تا پنج بازیکن مصدوم داشتیم و نتوانستیم چندین هفته از آنها استفاده کنیم. بدین خاطر از بازیکنان جوان تیم مان استفاده می کنیم و بازیکنان جوان هم تا بخواهند به شرایط لیگ برسند مطمئنا سختی اش را ما می کشیم در کل  تیم مان احتیاج به تقویت بازیکنانش دارد.

او عنوان کرد: در فرصت نیم فصل سعی می کنیم نقاط ضعف را با کمک باشگاه و بازیکنانی که جذب می کنیم، تقویت کنیم و تیم خیلی خوبی را براینیم فصل دوم به میدان بفرستیم.

سر مربی تیم فوتبال سایپا البرز درباره برگزاری فینال مسابقات جام حذفی در خرمشهر نیز توضیح داد: قطعا از همین حالا باید زمین خرمشهر را مهیا کرد تا در بازی فینال جام حذفی به مشکل بر نخوریم و این بدعت خوبی است به شرطی که امکانات را درست فراهم کنند.

او گفت: متاسفانه چند روز قبل از بازی فینال دست به کار می شوند تا زمین چمن را درست کنند، رنگ کنند. این کار صحیح نیست، باید به احترام خرمشهر  و مردمش یک بازی بسیار خوب از تمام نظر، چه سخت افزاری و چه نرم افزاری برگزار شود تا تیم های فینالیست بتوانند بازی خوبی و با کیفیتی ارائه دهند.

دایی خاطر نشان کرد: ما مدیون خرمشهر و آبادان هستیم. این دو شهر مرزی در جنگ مقاومت کردند و لیاقت مردم این منطقه بیشتر از اینها است. ما باید بهترین ها را برای نقاط مرزیمان در نظر بگیریم، چنانچه خدایی ناکرده اتفاقی بیفتد، مرزنشینان در خط مقدم دفاع قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر پیشبینی جایگاه تیم ملی در بازی های آسیایی گفت: آرزوی همه ماست که تیم ملی به فینال راه یابد، تیم‌های سرسخت و خوبی همچون کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، عربستان و امارات در این مسابقات حضور دارند و شرایط مان سخت است. به نظرم تیممان بهترین آسیاست و می تواند قهرمان جام آسیا شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما