شناسهٔ خبر: 29968389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

برانکو شنبه لیست می‌دهد

خبرگزاری ایسنا

سرپرست باشگاه پرسپولیس از پرداخت بخشی از حقوق بازیکنان در شنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

ایرج عرب بعد از پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و نتیجه خوبی گرفتیم. بازیکنان ما همه توان خود را به کار گرفتند. هواداران هم مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند و تیم را تشویق کردند تا این نتیجه خوب حاصل شود.

او درباره برنامه تیمش برای تعطیلات پیش رو گفت: دو جلسه خیلی خوب با برانکو داشتیم. تعامل خیلی خوبی میان ما برقرار است. او انسانی خوب و منطقی است. از فردا اقداماتمان در نقل و انتقالات را با سرعت پیگیری می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برانکو لیست بازیکنان مورد نیازش را داده است، گفت: فردا لیست مورد نظر را به ما می‌دهد.

عرب درباره اعتراض بازیکنان به خاطر پرداخت نشدن مطالبات‌شان خاطرنشان کرد: چهارشنبه با بازیکنان صحبت کردم و به طور شفاف، مسائل مالی را تشریح کردم. فردا پرداختی داریم. فکر می‌کنم دریافتی بازیکنان با پرداختی فردا به ۴۰ درصد می‌رسد.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره اعتراض برخی از تیم‌ها مبنی بر این که قضاوت داوران به سود پرسپولیس است، تاکید کرد: اجازه دهید درباره مسائل داوری صحبت نکنم. قطعا اگر موضوعی باشد که به ضرر تیم‌ ما باشد با جدیت از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می‌کنیم.

او در واکنش به این که فدراسیون فوتبال خواستار پایان کنایه‌ها از سوی برانکو شده بود گفت: جای این موضوعات اینجا نیست. اجازه دهید وارد حاشیه نشویم و با آرامش کار کنیم. به چیزی که مربوط به باشگاه باشد و احساس کنیم حقی از تیم ضایع می‌کند، واکنش نشان می‌دهیم و آن را از محل مربوطه پیگیری می‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما