شناسهٔ خبر: 29967728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص اعتبار برای بیمارستان فرهنگ خسروانی

خبرگزاری صداوسیما

دویست میلیون تومان اعتبار برای بیمارستان فرهنگ خسروانی فراهان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، نماینده مردم شهرستانهای فراهان ، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری فراهان از اختصاص  دویست میلیون تومان برای بدهی های بیمارستان فرهنگ خسروانی و جذب پزشک متخصص  خبر داد.
 حسینی همچنین از عملیات  اجرای تعویض شبکه آب در روستای تبرته خبر داد و گفت: عملیات آبرسانی به شهرفرمهین هم ، با حفر چاه دوم آغاز شده است.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه در فراهان توانستیم بیش از 6300 راس دام سنگین را به شکل رایگان علیه بیماری های واگیر واکسیناسیون انجام دهیم.شانقی درباره آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نیز گفت: خوشبختانه هیچ گونه مورد مشکوکی در این استان دیده نشده و استان مرکزی جز استان‌های پاک در این خصوص است.
سجادی فرماندار شهرستان فراهان هم بر لزوم صرفه جویی ادارات در مصرف آب ، برق و به ویژه گاز طبیعی با توجه به نزدیکی فصل زمستان و سرد شدن هوا ،   همکاری ادارات با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان ، رعایت قانون ، وظایف و تکالیف توسط مدیران ادارات ، حضور مدیران شهرستان در برنامه ورزش همگانی در صبح روزهای پنج شنبه و توجه مدیران ادارات به جذب اعتبارات بند ژ تاکید کرد.

اختصاص اعتبار برای بیمارستان فرهنگ خسروانی اختصاص اعتبار برای بیمارستان فرهنگ خسروانی اختصاص اعتبار برای بیمارستان فرهنگ خسروانی
<div id="video-display-embed-code_2945609" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2302196/2945609?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما