شناسهٔ خبر: 29967519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

خدمات دهی بیمارستان امام حسین (ع) محمد شهر عادی شد

دکترسیامک جبارنیا شامگاه جمعه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در تاسیسات بیمارستان 150 تختخوابی امام حسین (ع) محمد شهر گفت: این

صاحب‌خبر - دکترسیامک جبارنیا شامگاه جمعه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در تاسیسات بیمارستان 150 تختخوابی امام حسین (ع) محمد شهر گفت: این حادثه نیمه شب گذشته رخ داد که بلافاصله توسط آتش نشانان مهار شد.
وی افزود: با توجه به قطع برق بیمارستان امام حسین (ع ) و انتشار دود در بخشی از سالن ها، 40 بیمار بستری ویژه این بیمارستان به سایر مراکز درمانی استان البرز از جمله بیمارستان های شهید مدنی ، کوثر، ثارالله ، شریعتی و کمالی انتقال یافتند.
جبارنیا خاطر نشان کرد که به محض وقوع حادثه، استاندار البرز دستور لازم برای رسیدگی به موضوع را صادر کرد و خود نیز تا عادی شدن خدمات دهی پیگیر اقدامات شد.
وی بیان داشت: به دنبال این حادثه، تیم های امدادی به صورت ویژه تا بامداد امروز به بیماران این بیمارستان خدمات ارائه دادند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: امروز با تلاش کارکنان شرکت توزیع برق استان البرزو سایر نیروهای فنی و مهندسی مشکل قطعی برق بیمارستان امام حسین (ع ) برطرف شد و تمام این بخش های این بیمارستان فعال است.
وی در خصوص وضعیت بیماران انتقال یافته به سایر مراکز درمانی استان البرز ، گفت: اکنون این بیماران در مراکز دیگر استان مراحل درمانی را خود سپری می کنند.
جبارنیا تاکید کرد که حادثه آتش سوزی تاسیسات بیمارستان امام حسین (ع) جزئی بود و دراین حادثه به هیچ کس آسیبی وارد نشد.
وی از همکاری و همراهی فرماندهی انتظامی استان البر ، شرکت توزیع برق استان ، شهرداری و آتش نشانی محمدشهر و مشکین دشت و سایر گروه های امدادی قدردانی کرد.
استان البرز حدود 17 بیمارستان دارد.
محمد شهر با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام

نظر شما