شناسهٔ خبر: 29967153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه گلستان: رویکرد سپاه در همه مأموریت‌ها کاملا فرهنگی است

R41471/P1357/S6,70/CT12

فرمانده سپاه نینوا گلستان سالم‌سازی فضای فرهنگی را بسیار حیاتی دانست و گفت: ما در سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن با رویکردی کاملا فرهنگی در همه مأموریت‌ها حضور داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار حسین معروفی در دیدار با مدیرکل ارشاد گلستان اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و امام خمینی(ره) با ایجاد تحولی فرهنگی توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

وی افزود: اکنون دشمنان هم در برابر انقلاب از همان روش امام(ره) استفاده می‌کنند و بنا دارند با راهبردی نرم با انقلاب برخورد کنند.

معروفی با بیان اینکه تبلیغ یک کار هم‌افزاست و همراهی بخشی از جامعه را به همراه دارد، تصریح کرد: کار فرهنگی نوعی تغییر نگرش بوده که این خود از سیره ی پیامبر(ص) است و یک رسالت سنگین برای انقلاب به شمار می رود.

فرمانده سپاه نینوا سالم‌سازی فضای فرهنگی را بسیار حیاتی دانست و تاکید کرد: ما در سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن با رویکردی کاملا فرهنگی در همه مأموریت‌ها حضور داریم.


وی در ادامه اظهار داشت: راهیان نور، اردوهای جهادی و نظام تربیتی(همان حلقه‌های صالحین) 3 برنامه مهم فرهنگی با توجه به منویات امام خامنه ای است که توسط سپاه پیگیری می شود.

معروفی همچنین مسجدمحوری را اولویت اصلی اجرای برنامه‌ها و مأموریت‌های سپاه و بسیج معرفی کرد.

فرمانده سپاه نینوا هنر را یک ابزار بسیار مهم برای معرفی اسلام و انقلاب دانست و افزود:بازسازی واقعه غدیر یکی از نمونه های شاخص هنر است که به نحو احسن تأثیر خود را گذاشت.

وی در پایان گریزی هم به موضوع عفاف و حجاب زد و گفت: عفاف و حجاب لازم و ملزوم یکدیگرند و این مسئله فقط مخصوص بانوان نیست بلکه همه باید آنرا رعایت کنند.

عادله کشمیری مدیرکل ارشاد گلستان هم در این جلسه در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از مجموعه سپاه و سردار معروفی برای میزبانی این دیدار گفت: افتخارم این است که یک بسیجی هستم  و خود را نه سرسپرده بلکه دل سپرده انقلاب اسلامی می‌دانم.

مدیرکل ارشاد استان گلستان در پایان افزود: احیای فرهنگ ایرانی اسلامی اولویت ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/ح

نظر شما