شناسهٔ خبر: 29967104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی: 70 هزار تومان به ما می‌دهند و فقط فحش می‌شنویم

صاحب‌خبر -

داور دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی گفت:یک کلاس در سال برای ما می‌گذارند و برای هر بازی 70 هزار تومان می‌دهند آن وقت باید این همه فحش بشنویم.

به گزارش فارس،‌بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس‌جنوبی رضا کرمانشاهی با حالتی ناراحت و عصبانی در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی خطاب به خبرنگاران با صدای بلند گفت:‌از روز گذشته در حال فحاشی به داوران هستند چرا ما باید این همه فحش بخوریم؟ ما فقط در یک لحظه تصمیم می‌گیریم، ما 90 دقیقه به ما فحاشی می‌شود.

وی افزود: من کاری به پرسپولیس و استقلال ندارم ولی مهاجم 10 موقعیت در محوطه جریمه خراب می‌کند او را نمی‌کوبید اما علیه ما از صبح بیانیه و هزار مطلب صادر می‌شود.مگر درآمد ما چقدر است؟

وی در خصوص اینکه اصفهانیان گفته با داوران پراشتباه برخورد می‌شود گفت: من اصلا کاری به اظهارات آقای اصفهانیان ندارم، اشتباهات است قبول دارم ولی مگر به ما چه می‌دهید که از ما همه چیز می‌خواهید؟ به خدا و به کتاب مقدسش قسم ما گناه داریم‌ما هم آدم هستیم و گناه داریم.

کرمانشاهی تأکید کرد: یا می‌گویید با فلان تیم بسته‌اند یا می‌گویند پول گرفته‌ایم،‌از یک تا دو ماه بعد یا قبل از بازی شروع به نوشتن علیه ما می‌کنند چرا به سرپرست‌ها مربیان و بازیکنان گیر نمی‌دهند؟ یک اوت این طرف و آن طرف می‌شود صد مطلب علیه داوران بالا می‌آید.

وی در پایان گفت:‌یک کلاس در سال برای ما می‌گذارند و برای هر بازی 70 هزار تومان می‌دهند آن وقت باید این همه فحش بشنویم.

برچسب‌ها:

نظر شما