شناسهٔ خبر: 29967053 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرماندار: تالش فاقد مراکز استاندارد ترک اعتیاد است

گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی صبح جمعه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری تالش گفت: اعتیاد یک جرم و

صاحب‌خبر - گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی صبح جمعه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری تالش گفت: اعتیاد یک جرم و معتاد، مجرم است اما فرد در حال ترک اعتیاد بیمار محسوب می شود و باید بهترین خدمات را از مراکز استاندارد دریافت کند.
وی افزود: افراد معتاد برای اصلاح و بازگشت به جامعه به نگاه و حمایت ویژه نیاز دارند و تاکید بر استانداردسازی مراکز ترک اعتیاد به منظور ارتقای سطح بازدهی آنهاست.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان نیز در این جلسه گفت: تالش جزء سه شهرستان برتر گیلان در مبارزه با مواد مخدر است و موضوع مقابله با این معضل، یکی از مهمترین مباحث کشور است.
محمدحسین شاهکویی افزود: از سال 94 نیمی از اعتبارات مبارزه با مواد مخدر به رویکرد اجتماعی شدن مبارزه اختصاص می یابد.
وی اظهار کرد: کاهش 25 درصدی نرخ شیوع مواد مخدر از سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است و طی پنج سال گذشته آمار اعتیاد، 24 درصد کاهش داشته است.
وی بر نقش و برنامه ریزی آموزش و پرورش و دانشگاه ها در تالش برای مقابله بیشتر با مواد مخدر و اعتیاد از طریق آگاهی دادن به جوانان تاکید کرد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124/2007
انتهای پیام

نظر شما