شناسهٔ خبر: 29966406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با نماز جمعه؛

برپایی میزخدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز در مصلی امام خمینی(ره) کرج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خدمت رسانی به مردم را امری مهم خواند و گفت: استقرار میز خدمت در مصلی نماز جمعه کرج با هدف ارائه خدمات ویژه فعالان فرهنگی، مذهبی و اصحاب فرهنگ و هنر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» در جریان برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه کرج که امروز (23 آذر) برگزار شد، گفت: استقرار میز خدمت در مصلی نماز جمعه کرج با هدف ارائه خدمات ویژه فعالان فرهنگی، مذهبی و اصحاب فرهنگ و هنر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: استقرار میز خدمت با هدف تسریع خدمات رسانی و خدمات سانی است که این مهم یکی از اهداف دولت تلقی می شود.

 

به گفته مقدم، میز خدمت باید جایگاهی برای پاسخگویی به مردم و ارائه خدمات مورد نظر برای آنان باشد که در این رابطه اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز برای خدمات رسانی به اصحاب فرهنگ و هنر این امکان را در محیط اجتماع نماز جمعه فراهم کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: از ابتدای تیرماه سال جای میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان استقرار پیدا کرده است که تا کنون خدمات موثری را به متقاضیان ارائه داده است.

 

 

نظر شما