شناسهٔ خبر: 29966257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی استقلال خوزستان:

حفظ سهمیه خوزستان در لیگ برتر نیازمند حمایت هواداران است

اهواز- سرمربی استقلال خوزستان گفت: از هواداران تیم‌های خوزستانی لیگ برتر تقاضا می‌کنم به ورزشگاه آمده و حمایت کنند تا بتوانیم سهمیه خوزستان را حفظ کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کریم بوستانی ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت دانایی فر و شاپور منصوری دو بازیکن پیشکسوت و بزرگ فوتبال کشور اظهار کرد: تیم سپاهان از بزرگ‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های ایران است و من احترام زیادی برای این تیم و سرمربی آن قائل هستم.

وی افزود: من به‌عنوان کمک‌مربی به مدت ۱۰سال در کنار آقای قلعه نوعی کار کردم و وی از مربیانی هستند که خوب شرایط سخت تیم‌ها را درک و مدیریت می‌کنند.

بوستانی بیان کرد: تیم سپاهان در بازی روی زمین و هوا بسیار خطرناک هست و ما برای  مهار  بازیکنان بزرگ و خطرناک تیم حریف برنامه‌های زیادی داریم و با بازیکنان جوانی که در اختیار داریم می‌توانیم بازی خوب به همراه نتیجه‌ای بهتر را رقم بزنیم.

سرمربی استقبال خوزستان با بیان اینکه بازی‌های قبلی تیم سپاهان آنالیز شده و برنامه‌ای برای کنترل آن‌ها داریم، از ایمان مبعلی به‌عنوان مربی - بازیکن در حال کمک  به تیم استقلال خوزستان یادکرد و گفت: ایمان مبعلی از بهترین هافبک‌های کشور بود و او می‌تواند با تجربه‌هایی که تا الآن کسب کرده به تیم ما کمک‌های شایانی داشته باشد؛ همچنین امیدواریم فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

بوستانی ادامه داد: از هواداران تیم‌های خوزستانی لیگ برتر تقاضا می‌کنم به ورزشگاه آمده و از تیم استان حمایت کنند  تا بتوانیم سهمیه خوزستان را حفظ و کار سخت را محقق کنیم و این امر در دست بازیکنان و هواداران خوزستانی است.

سرمربی استقلال خوزستان با تأکید بر اینکه تیم و کادر فنی در این مسیر تنها نیست و تیم مدیریت در کنار ما هستند، اظهار کرد: سرپرست تیم در کنار ما است ولی شش امتیازی که از ما کسر شد بسیار سنگین و سخت بود و تیم مدیریتی بسیار در حال تلاش هستند تا مشکل فرانک ساکونی حل شود و شش امتیاز ازدست‌رفته را دوباره برگردانند؛ کار ما راحت‌تر خواهد بود و پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد و ما در نیم‌فصل تیم بهتری را آماده خواهیم کرد.

بوستانی تصریح کرد: ما فعلاً از سوی فیفا تعلیق شدیم و در حال رایزنی هستند تا مسئله پول‌های رضایت‌نامه این بازیکن را از طریق  فیفا به‌صورت اقساطی به او پرداخت کنند تا امتیازهای کسر شده را  دوباره به ما برگردانند.

بوستانی افزود: فردا برای مسابقه ما از خدمات وحید خشتان محروم هستیم.

نظر شما