شناسهٔ خبر: 29965711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حاشیه های دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم؛

از تقدیر دوباره سیدجلال تا اعتراض به رحمان احمدی

تهران- ایرنا- درحالی که هواداران تیم فوتبال پرسپولیس سرمربی پارس جنوبی و 2 بازیکن این تیم را به دلیل سابقه پوشیدن پیراهن تیم شان قبل از دیدار برابر سرخپوشان تشویق کردند اما رحمان احمدی دروازه بان این تیم را «هو» کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:15 در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم رفت که این دیدار با حاشیه هایی همراه بود.
* پیش از اینکه بازیکنان برای گرم کردن به زمین بیایند، چمن ورزشگاه آبیاری شد.
* برخلاف محسن بنگر، محمد نوری و مهدی تارتار که توسط پرسپولیسی‌ها تشویق شدند، رحمان احمدی دروازه بان پارس جنوبی که سابقه حضور در جمع سرخپوشان را دارد، چندان با استقبال خوبی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه نشد و هواداران بلافاصله بعد از دیدن احمدی او را «هو» کردند.
* بیش از 15هزار هوادار این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند..
* هواداران پرسپولیس همچنین در واکنش به اظهارات روز گذشته استقلالی‌ها علیه این تیم شعارهایی سر دادند.
* حسین ماهینی کاپیتان دوم و مدافع سرخپوشان که دوران مصدومیتش را سپری می‌کند، از جایگاه ویژه تماشاگر این بازی است. ماهینی همچنین پیش از آغاز بازی در رختکن پارس جنوبی حضور پیدا کرد و با اعضای این تیم خوش و بش کرد.
* از سوی آستان مقدس حضور عبدالعظیم حسینی (ع) از سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند قبل از این مسابقه تقدیر به عمل آمد. همچنین قرار بود از محمد انصاری هم تقدیر شود اما به خاطر غیبت این بازیکن این اتفاق رخ نداد. انصاری این روزها دوران نقاهت بعد از عملش را سپری می‌کند.
* همچنین از سوی باشگاه پارس جنوبی جم، به مناسبت خداحافظی سید جلال حسینی از فوتبال از این بازیکن تقدیر صورت گرفت.
* افشین پیروانی، محمود خوردبین، حسن خان محمدی، رضا کرملا چعب مهاجم پیشین پرسپولیس از جمله نفراتی هستند که از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا می کنند.
* در دقیقه 13 حسین ماهینی تشویق شد.
* محسن بنگر و محمد نوری قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفتند و با برانکو وسایر نیمکت‌نشینان خوش و بش کردند از پرسپولیسی‌ها هم امید عالیشاه، احمد نوراللهی، علی علیپور و محسن ربیع‌خواه بازیکنانی بودند که قبل از آغاز بازی به سمت مهدی تارتار سرمربی تیم پارس‌جنوبی رفتند.
* این مسابقه با یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشت ایرج دانایی فر پیشکسوت فوتبال ایران آغاز شد.
* در دقیقه 24 هم یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان فقید سرخپوشان گرامی داشته شد.
ورزشی**9463**9129

نظر شما