شناسهٔ خبر: 29965490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز طرح زمستانه پایگاه های هلال احمر استان اصفهان

در طرح زمستانه امسال، ۴۰پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان در آماده باش هستند.

صاحب‌خبر -

آغاز طرح زمستانه  پایگاه های هلال احمر اصفهانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در این طرح 40پایگاه امداد و نجات بین شهری، هفت تیم واکنش سریع در هفت منطقه استان که هر منطقه شامل تعدادی شهرستان است، در طول سفر های زمستانی خدمت رسانی می کنند.
داریوش کریمی افزود: در این مدت بیش از هزار و 200نفر از نجاتگران داوطلب و حدود 100کارمند برای اجرای هر چه بهتر این طرح با سازمان هلال احمر استان همکاری می کنند.
وی گفت: در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر 48دستگاه خودروی آمبولانس، 22دستگاه خودروی نجات یک فروند بالگرد و 40دستگاه خودروی امدادی پشتیبان پایگاه هاست.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان افزود: در این طرح در مناطق صعب العبوری که احتمال ریزش برف، بهمن و کولاک وجود دارد، امکان استراحت و ذخیره اقلام امدادرسانی برای مسافران تدارک دیده شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: همکاری در انتقال و جابه‌جایی مصدومان حوادث رانندگی با پلیس‌راه و مرکز فوریت‌های پزشکی، اسکان اضطراری،ارائه کمک‌های اولیه و انتقال آسیب دیدگان احتمالی به مراکز درمانی از جمله اهداف اجرای این طرح است.
کریمی از مسافران محور های مواصلاتی استان خواست: در صورت بروز حوادث احتمالی، باسامانه112(جمعیت هلال احمر) تماس بگیرند.
طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان تا 25 اسفند ادامه دارد.

نظر شما