شناسهٔ خبر: 29965466 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعتراض به آزمايش موشکي، بهانه‌اي براي رواج ايران‌ هراسي است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - نوشهر – ايرنا – امام ‌جمعه نوشهر گفت: اعتراض آمريکا به آزمايش موشکي ايران که منجر به تلاش نافرجامشان در سازمان ملل براي محکوم کردن ايران شد، بهانه‌اي براي رواج ايران‌ هراسي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت‌الاسلام محمود مشايخ در خطبه‌هاي نماز جمعه نوشهر افزود: هدف آمريکا نه ‌تنها ترساندن ديگر کشورها از ايران بلکه ايجاد و توسعه حزب‌الله ‌هراسي در منطقه است.
وي تأکيد کرد: آن‌ها با تمرکز بر دالان ‌هايي که حزب‌الله لبنان ساخته است، آن را تهديدي براي رژيم صهيونيستي و امنيت منطقه تلقي مي‌کنند.
امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: چهار سال است که آل‌سعود با پشتيباني آمريکا مشغول جنگ با يمن و بمباران مردم اين کشور است ولي اعتراضي نمي‌شود.
مشايخ اظهار داشت: در حادثه اهواز و حمله به نيروهاي در حال رژه، يک کودک چهارساله نيز شهيد شد و چند روز پيش نيز احمد ياسري صبري، کودک پنج‌ساله فلسطيني به دست نظاميان اسرائيل به شهادت رسيد ولي صدايي از مدعيان حقوق بشر درنيامد.
وي گفت: در اعتراضات اخير مردم فرانسه، تاکنون چند نفر کشته و صدها نفر زخمي و بازداشت شده‌اند و بايد به غربي‌ها گفت که چطور در ايران اعتراضي مي‌شود فوري موضع مي‌گيريد و جنگ رواني به راه مي‌اندازيد ولي دربارهٔ وقايع فرانسه سکوت کرده‌ايد.
او با اشاره به لزوم تقويت اقتصاد کشور، افزود: الآن چند سال است که رهبر معظم انقلاب، شعار سال را اقتصادي انتخاب مي‌کند و لازم است با تحقق اقتصاد مقاومتي، اين شعار اجرايي شود.
امام‌جمعهٔ نوشهر با گراميداشت ياد شهيد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بيان کرد: در قبل از انقلاب به دانشگاهيان مي‌گفتند که حوزويان کهنه ‌پرست‌اند و به حوزويان نيز مي‌گفتند که دانشگاهيان بيگانه‌پرست هستند.
مشايخ افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامي ايران، حوزه و دانشگاه به هم نزديک شدند ولي دشمن تلاش دارد آن‌ها را جدا کند.
وي گفت: علماي بزرگ تاريخ ما مثل ابن‌سينا و بيروني و رازي، قبل از آنکه فيلسوف و پزشک و دانشمند باشند، عالم ديني بودند.
7517/ 1602/1654
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما