شناسهٔ خبر: 29965115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لاپورته: دشان به دلایل شخصی مرا به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌کند!

مهدی آزادی

انتقاد بهترین مدافع کنونی منچسترسیتی از سرمربی خروس‌ها.

صاحب‌خبر -

طرفداری - آیمریک لاپورته، مدافع فرانسوی منچسترسیتی به انتقاد دیدیه دشان در عدم دعوت از او به تیم ملی پرداخت.

لاپورته از زمان حضور در اتلتیک بیلبائو از بهترین و آینده‌دارترین مدافعان دنیا محسوب می‌شد و از ژانویه 2018 که با انتقالی 65 میلیون یورویی به منچسترسیتی پیوست، پیشرفتش محسوس بوده است. لاپورته به انتخاب نخست پپ گواردیولا در خط دفاعی سیتیزن‌ها تبدیل شده و بیراه نیست اگر او را یکی از بهترین مدافعان کنونی دنیا نام ببریم. با این حال، دشان ظاهرا تصمیمی برای دعوت از این بازیکن به تیم ملی فرانسه ندارد. سرمربی خروس‌ها در مقطعی که اومتیتی مصدوم است، از کیمپمبه و عادل رامی استفاده می‌کند.

به گزارش MEN، لاپورته درباره عدم دعوتش به تیم ملی می‌گوید:

اینکه چرا دعوت نمی‌شوم یک پاسخ دارد: مربی فرانسه مرا دعوت نمی‌کند. بنابراین باید منتظر بمانم؛ به تلاش ادامه بدهم و همین. البته که من فکر نمی‌کنم این دعوت نشدن دلیل فنی داشته باشد اما باید شخصا از دشان این را بپرسید. من هیچ خصومت شخصی با او ندارم و اگر در این میان کسی مشکلی داشته باشد، دشان است نه من. می‌توانستم قهرمان جهان باشم ولی این مربی است که تصمیم می‌گیرد. کسی که به نظرم مرا به دلایل شخصی دعوت نمی‌کند. باید به او و نظرش احترام بگذارم.

قرار نیست با دشان تماس بگیرم. برای چه باید این کار را کنم؟ دعوا با او؟ نه. واضح است که چنین کاری نمی‌کنم چون من هنوز در باشگاهم هستم و در بالاترین بازی می‌کنم تا به چنین جایی - بازی‌های ملی - برسم. تنها کسی که می‌تواند این مشکل را حل کند، مربی است.

نظر شما